MY PICTURE??? BETTER NO!!! 03.03.2007

pa evo mene opet, nije puno potrajalo da ne pišem... dosadno mi je... peopleovi, hvala za komentare, šta se tiče dileme, bit če šta bude...
hmhmh, ovako, možda se pitate zašto na mome blogu nema (mojih) slika, to vam je za vaše bolje, hehehe, sala mala... stavit cu sliku kad se budem uspijela pošteno uslikati...od ostalih tema neznam što vam pišem... samo sam vam htijela reći da i dalje puštate komentare, a ja sad idem nabaviti neke fora stvari za blog.... pussa! mah

03.03.2007. u 12:28 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

BLOG OD JEDNE LIKICE

myspace layout

myspace layout



MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TanitA
PekeZ





Free Hit Counter
Get a Free Hit Counter

moji frendovi:::

maxy(my best friend)
suzana(suzy)
ivana(crazy girl)
ivich(seka)-sve sam vam rekla...
tea(bounty)-likica je ovisnica o kokosu
anja(ananas)-neizliječena ovisnica o ananasu
ena(nuttela)-jednostavno: chocolate girl
tanita(cool girl)-uvijek je... cool (sadle down)
elida(spaljena)-ljudi moji, doslovno ,mislim!
pupovka(pepe)


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting