< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Free Website Counters
Get a Free Website Counters

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



maloo o menii:
ime: lea
Škola: klasicna gimnazija
volim: sebe( normalnoo), msn, moje 3 sreće..... muske........ svoj bivši razred ( naj smo luđi)....
mostar.... dubroovnikkk... repere, crni bmw...motoreee..... a i šminkere volim...........EXTREME CLUB MOSTAR!!!!!
ne volim:, PLAVUŠE, puunooo togaaaa
zivim u : DUBROVNIKU
prijatelji: mara, anna, dora, ana belaj, benicka, marija, karla, tea, karmen, magi, seka krune, nikolina, nika, ana, grozna, ceca, maris, tonka, priky,rebs, kike moja rodica najdraza....
matko, veka, spiro, maro, tino, iveta, marko, bobo, tony, vidan, roko, cijela posada extrema, luka, mirnes, reno, dejo, grozny, antun........

moja AbEcEdA:

A- ana belaj... suvisno je ista reci... Anna isto takoo....
B- balta.. dramma tip... sto bi se reklo.. najludji u povijesti repera...
C- crni bmw....
Č- čokoladaaa....hehhehe
Ć- ćelavci...
D- dernek...drazen... bog je majkemi...
DŽ- džurdža...
Đ- đila... dramma prijatelj....
E- EXTREME CLUB MOSTAR
F- fizika... predmet koji padam....
G- grozna, grozni,
H- hrvoje moj braat.....
I- moje prezime... Ivan...
J- josko...
K- kemijaaaaaaaaa.... bljak...
L- lea!!!!
LJ- ljigavci... znam ih puno...
M- mara moja... mara benic... mazamala i mazamali....maro...
N- nitroooo....
Nj- njet....
O- oblake sive ne volim....
P- prijatelji.... pravi imaju jaaaako veliku ulogu u mom zivotu.... a malo ih je...
R- razvod.... khm...
S- svekrva....
Š- špiro... dramma tip...
T- tino... teo... tea... TOŠE=(
U- u pm...
V- ne pomaze crno VINO...
Z- zelena bojaaaa... zvijezdeee
Ž- želje.. imam ih puunoooo


myspace layout

myspace layout



Images for your blog codes

Images for your blog












FAMILY KELLY lyrics

slikicheeee...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... balta.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prva baltina slika ....looooooooool.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mara i anna... ljubavi mojeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leicaaa... tj. jaaaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i vekaaa... dusa mojaaa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
knezushaaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
8. c ... tj... bivsi 8.c=(

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
velika cetvorkaaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rudi.... car.... ali s kosom.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rudi bez kose... mislim bez njegove slavne kose....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brineticeee.... dusheeee......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anna, ja, mara i ivetaaa......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ale, dejo i balta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balta i ana.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dejooooooooo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lea i ana............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
veka....



četvrtak, 08.11.2007.

NiJe TeBi LaKo CuRiCe JeDaN tAkO LiJeP a DrUgI zGoDaN, sVe U sVeMu Od VaS dVoJiCe Sa MnOm NoĆaS iDe JeDaN=)))

evo novi post... sjetila se i jaaa..... ma klasicna jebe u zdrav mozak pa se ne stigne... al nisam ja zaboravilaaaaa....
pa sta ima kod vas... ajme u mene svasta ima novogaaa... u skoli mi je super... razred genijalan... super smoooo...
bas smo si drammaaaaaa... ocjene necemo komentirat.... malo su ... khm.... al necemo o tome.....
na red dolazi.......... ljubaaavvv..... koja je dobro.... mislim koliko moze bit.... bila sam u mostaru sada za ove "praznike"...bilo je suppeeerrr.... cetvrtak bili u extremu naravnooo.... bilo dramaa.... bile ja, ana, tea i teo....
zajebavali se.... ajme falio mi je extreme..... i tako malo bili....
pa petak... ajme to je bilo zaakon... ana, vlatka, nela, tea, teo, ja..... dramma... teo nije smio pit jer je popio lijek... pa sam mu se smijala... ko malo dijete.... pio colu... hahahaha.... ja i ana smo poprilicno popile.... po ja mislim svaka 10-ak stock- coli i jedan orgazam i pive... ma uzaaasss.....
onda smo posle do make..... tamo bili veka, tajs i oni.... pa smo se vratili u extreme i vidim ja teo pije..... zalomilo see... hahaha.... a sta ce... ujutro na street race... taj dio necu komentirat nema sanse... pjeske smo isle 20 km!!!!
za popizdit.....i takooo... sutra napokon idem sa svojima odje vanka... falili su mi majkemi....eto ljudi moji neda mi se vise.... ispricala sam puno... eto vas.... najveca pussaaa mari, ani belaj, anni, dori, mojoj benicki.... pa veki... josku... danijelu... drazenu.. teu.... tei.... maru.. tinu.... iveti... marku.. peri... ivani... roku... vidanu...peru...cijeloj "posadi" extrema.... noni... groznoj..
cijelom mom bivsem i novom razredu i posebno mom suncu matkuuuu... eto vas.. pusaaa

- 20:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.