< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Free Website Counters
Get a Free Website Counters

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



maloo o menii:
ime: lea
Škola: klasicna gimnazija
volim: sebe( normalnoo), msn, moje 3 sreće..... muske........ svoj bivši razred ( naj smo luđi)....
mostar.... dubroovnikkk... repere, crni bmw...motoreee..... a i šminkere volim...........EXTREME CLUB MOSTAR!!!!!
ne volim:, PLAVUŠE, puunooo togaaaa
zivim u : DUBROVNIKU
prijatelji: mara, anna, dora, ana belaj, benicka, marija, karla, tea, karmen, magi, seka krune, nikolina, nika, ana, grozna, ceca, maris, tonka, priky,rebs, kike moja rodica najdraza....
matko, veka, spiro, maro, tino, iveta, marko, bobo, tony, vidan, roko, cijela posada extrema, luka, mirnes, reno, dejo, grozny, antun........

moja AbEcEdA:

A- ana belaj... suvisno je ista reci... Anna isto takoo....
B- balta.. dramma tip... sto bi se reklo.. najludji u povijesti repera...
C- crni bmw....
Č- čokoladaaa....hehhehe
Ć- ćelavci...
D- dernek...drazen... bog je majkemi...
DŽ- džurdža...
Đ- đila... dramma prijatelj....
E- EXTREME CLUB MOSTAR
F- fizika... predmet koji padam....
G- grozna, grozni,
H- hrvoje moj braat.....
I- moje prezime... Ivan...
J- josko...
K- kemijaaaaaaaaa.... bljak...
L- lea!!!!
LJ- ljigavci... znam ih puno...
M- mara moja... mara benic... mazamala i mazamali....maro...
N- nitroooo....
Nj- njet....
O- oblake sive ne volim....
P- prijatelji.... pravi imaju jaaaako veliku ulogu u mom zivotu.... a malo ih je...
R- razvod.... khm...
S- svekrva....
Š- špiro... dramma tip...
T- tino... teo... tea... TOŠE=(
U- u pm...
V- ne pomaze crno VINO...
Z- zelena bojaaaa... zvijezdeee
Ž- želje.. imam ih puunoooo


myspace layout

myspace layout



Images for your blog codes

Images for your blog












FAMILY KELLY lyrics

slikicheeee...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... balta.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prva baltina slika ....looooooooool.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mara i anna... ljubavi mojeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leicaaa... tj. jaaaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i vekaaa... dusa mojaaa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
knezushaaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
8. c ... tj... bivsi 8.c=(

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
velika cetvorkaaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rudi.... car.... ali s kosom.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rudi bez kose... mislim bez njegove slavne kose....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brineticeee.... dusheeee......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anna, ja, mara i ivetaaa......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ale, dejo i balta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balta i ana.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dejooooooooo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lea i ana............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
veka....



utorak, 26.06.2007.

još su ti usne umorne i sve što kazes znam da nije još su ti suhe cipele napolju znam da kiša lije....

evo i mene ljudi moji nakon nekolikooo.... pa dje ste mi viiiii..............
nisam ni post odavno napisala..... eeee jebigaaa.... treba se naviknut i na ljeto i besposlenost...........
al nije meni to problem..................... looool.................. negoooo da se pohvalim bila sam na koncertu i upoznala tošu proeskog........ o daaaaaa........... lik je SAVRŠEN!!!!!!!!!!!!
ne morate vjerovat i znam da mislite da je peder i tako to ali kad ga vidiš ...................
oči ti ispadnu...... jednostavno prelijep..................... a bozeeeeeee...... ima dramma šupak...........
e jada jada sa mnom...... ali sam se i obrukala samo tako.-..... ali to nije za javnost...................
i takoooo.............. bila jučer na SLADOLEDU I TO DOBROM sa vekom groznim
anom i ovim curama iz zg............ naravno polomili smo sveeeee.................... napravili sranje u palmi.
.............. eto ljudi moji da krenem pozzima...... najveći kiss špiri, veki, ani belaj, mari, dori, anni, groznom, groznoj, pa...... karli, mariji, tei, magi, karmen, lei m, i najveći kiss TOŠI hahaha....
zvijezdi ovog vikenda............. eto vas.......... pussaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
P.S. evo slika :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:39 - Komentari (41) - Isprintaj - #


petak, 22.06.2007.

došlo vrijeme u oku suza sja rastaje se moja generacija....... stisak ruke jasno kazuje prijateljstvo nas povezuje;(

evo i mene moji vi.... došao kraj i osnovnoj školi..... sve naše šale i provale su dio djetinjstva i uspomena iz osnovne.... e moji vi.....
đe ćemo svi sad....... svak na svoju stranu................. falit ćete mi svi i sve vas jaaaaakoooooooooo punoooooo volim i hoću da me ne zaboravite....................
da me zapamtite jer ja vas hoću................... vi ste moj razred koji volim više od svega....................
ljusi moramo se nalazit često i viđat se jer ne želim da se zaboravimo.......
e sad pozdravi............. najveći kiss mari, dori, anni, mariji, karli, karmen, tei, magi, mimy, loky, iveti, maru, marku, đaniju, savinu, tomiju, niki, pa dalje veki, toniju, ani belaj, špiri, i sve koje sam zaboravila ljudi volim vas puuuunooooooooooooo

- 18:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 11.06.2007.

evo i meneeee

evo i mene..ko što i vidite......... sva happyyyyyyy...heheeeeeeeeee..... i takooo.. imali smo 4 dana off ili ti slobodno..................a ja bila u svatovima............. bilo je drammaaaaaaaaaa........ meni se rođak ženio... stvarno je bilo super.....naplesala sam se samo takooo..... i tako se i naš mario oženio..stvarno mu želim svu sreću.... i šta još da kazem......... još 8 danaaaaaaaaaaaaaa......................šmrc.....falit će mi svi........................................ a jbg. viđat ćemo se......... evo da krenem sa pozzima.............................
mogla bih se pomalo micat................ dizat guzicu sa compa.............. ili ću u smećarsku.................
hehe.......... bez uvrede nikome........................ eto moji ljudiiiii. najveći kisssssss mojim dushama mari, anni, dori, špiri, pa daljeeee veki, karli, karmen, mariji, tei, magi, iveti, marku, luki, mirnesu, lei m, ceci, zorani, toniyju, maji, tanji, groznoj, mariju.............. to bi bilo ukratko..... pusa svima( ne baš svima)....................

- 15:44 - Komentari (12) - Isprintaj - #


utorak, 05.06.2007.

Balta sretan rođendan!!!!

evo ljudi moji danas nam je balti rođendan! e pa ja mu želim sve najbolje znam da da ti ovo sad čitaš nebi vjerovao ali ja to stvarno mislim i želim ti sve najbolje i puno zdravlja i sexa.... haha.... eto ne znam više što da pišem... heh... paaaaa.... danas je u školi bilo ok.. nismo imali baš ocjena....eto ma neda mi se pisat... hehe...ostavite mi komentaraaaa...
ajde idem ja... balta sretan rođendan još jednom.... leicaaa

- 15:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #


petak, 01.06.2007.

ekskurzijaaaaaaaaaaaaa

evo ljudi mi bili na ex... a šta da kažem bilo je savršenooo.... evo počet ću od petka tj. prvog danaaaa.
1. DAN:
našli se u 7 ipo na stanici i ukrcali se u bus. u jednom basu su bili 8.c i ženske iz 8.a a u drugom 8.b i muški iz 8.a. ugl.... putem su svi skoro slušali mp3 ili iPod..... pa ipak je ranooo.... malo smo se zajebavali i tak... onda stali u solin gledat neke ruševine...aaaa...jbte.. vanka 40 stupnjeva i mi gledamo neko kamenje,... bože bože..... onda iza... stali u trogir na objed.... ma bezze objed... smeće.... onda smo još neš gledali neam pojmaa... i onda u hotel došlii... dramma.... prvo što niko nije znao u kojoj smo vili( hotel je podijeljen na 4-5 vila).. svi su izgubljeni... al ok.. kad su skontali smjestili se svi.. tuširanje i tako... došli u hotel neđe oko 18:30 a večera u 19:00... pa mogu se slikat.... al premjestili su večeru u 20:00... ionako je hrana bila budi bože s nama... onda ja, mimy, maro, iveta, marko i marko savin pošli prošetat.. bezze malo se zajebavali... al čovječe u 23:00 morali u sobe a drugi razred do 3 ujutro ... pa jeboooo..... onda je ispalo neko sranje sa teom i njima..... mara, anna i ja bile budne do neđe 4-... tj ja sam zaspala oko 3 ipo 4 ... a one od mene pravile grimasu....
2.DAN
doručak u 7 sati... pa ko jede tako rano.. pogotovo onaku hranu.... onda išli na brod za kornate... do otoka žuta vozili se 3 ipo sata... al neka bilo je dramma... najviše skupa smo bili mara, anna, dora, ja i luka i ko navrati... hehe..... bilo nam je super se vozit.... onda objed na brodu... ja sam mislila da je u hotelu bio grozan al da ste to vidjeli... fuuuuuj.... pa to je užas... al zato je maro pojeo malo mog da razrednica misli da sam pojela... tj sve ženske smo tražile muške da nam pojedu objed... svee.... onda kupaaanjeee. ja se nisam kupala.... ja sam pričala sa špirom na mobitel... i tako... al naravno macan i balica su okupali i mene i svih okolo... aaa .... baš se nisam htjela smočit... ali anna i mara lijepo stale pred njih i rekle prskaj... ludačeeee..... lol.... onda se vraćali u hotel.... mi smo samo čekali da se okupamo i odemo nešto kupit za jest.... karla pošla nama kupit jer je mara meni peglala kosu.....i onda pošli vanka... opet ista balica pošla šetat... zajebavali se..... ovaj put su nam dali više vanka tj u vilama jer je marku bio rođendan... ja sam bila neđe do 3 u muških pa došla u svoju sobu kad anna i mara spavaju ko zaklane.. ja ih budim ništa oneee.... grrrrr...... ja zaspala oko 5....
3. DAN
i zadnji dan uputili se prema doma... razgledali slapove krke... aaajme savršeni su... tako sui nekako predivni....kupili nekoliko stvarčica... i kad smo išli prema basu razrednica rekla da ima neko iznađenje.... tj. 2.... nismo znali što a nisu htjele reć... a to je bilo... 1. je bilo da su nagovorile ravnatelja da ne moramo u školu sutradan... a 2. da nas vode u shopping u emmezzetu u kaštelima.... ja pošla s lukom da izaberem mu majicu... onda pošli na piće.. pa ja tati kupila za rođ neki poklon... bezze... i tak.. i uputili se domaaa... putem pjevali... skakali ... vrištali.... bokteeee.....a ful smo brzo došli... smrc.... al meni je ex ostala u dramma sjećanju i nikad neću zaboravit svoj naaaajbooolji 8.c i nnaaajboljuuu školuuuu držić!!!!.... evo vam slike:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
luka... na brodu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
8.c( dio)... 4 ever....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anna u 3 ujutro jede čokoladu.. pa mislim....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dva vaterpolistaaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaaloo eee... ja maro i magi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
glavna faca... šalim se.. macan ofc...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i teichaaa.... na krki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iveta kad smo krenuli vanka....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i lukaa... na brodu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
magicha i jaaaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaaaaaa........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet jaaaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaloo. ee.. ja, maro i karmen.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
luka i macan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
machkeeeeee.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i markooo...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i drugi markoo... hehe....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marko, ja, tea, marooo......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja na bacinskim....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nas puunoooo.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi u mije i ane u sobi.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i teichaaaaaa........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
toni i maro spavaju u basu........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
viki i jaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
macan.........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maro, marko, toni, marko....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maro.....

eto ljudi moji neda mi se višeee... kiss svima koji su bili na ex i još ani belaj i špiri....

- 20:59 - Komentari (37) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.