svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Free Website Counters
Get a Free Website Counters

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



maloo o menii:
ime: lea
Škola: klasicna gimnazija
volim: sebe( normalnoo), msn, moje 3 sreće..... muske........ svoj bivši razred ( naj smo luđi)....
mostar.... dubroovnikkk... repere, crni bmw...motoreee..... a i šminkere volim...........EXTREME CLUB MOSTAR!!!!!
ne volim:, PLAVUŠE, puunooo togaaaa
zivim u : DUBROVNIKU
prijatelji: mara, anna, dora, ana belaj, benicka, marija, karla, tea, karmen, magi, seka krune, nikolina, nika, ana, grozna, ceca, maris, tonka, priky,rebs, kike moja rodica najdraza....
matko, veka, spiro, maro, tino, iveta, marko, bobo, tony, vidan, roko, cijela posada extrema, luka, mirnes, reno, dejo, grozny, antun........

moja AbEcEdA:

A- ana belaj... suvisno je ista reci... Anna isto takoo....
B- balta.. dramma tip... sto bi se reklo.. najludji u povijesti repera...
C- crni bmw....
Č- čokoladaaa....hehhehe
Ć- ćelavci...
D- dernek...drazen... bog je majkemi...
DŽ- džurdža...
Đ- đila... dramma prijatelj....
E- EXTREME CLUB MOSTAR
F- fizika... predmet koji padam....
G- grozna, grozni,
H- hrvoje moj braat.....
I- moje prezime... Ivan...
J- josko...
K- kemijaaaaaaaaa.... bljak...
L- lea!!!!
LJ- ljigavci... znam ih puno...
M- mara moja... mara benic... mazamala i mazamali....maro...
N- nitroooo....
Nj- njet....
O- oblake sive ne volim....
P- prijatelji.... pravi imaju jaaaako veliku ulogu u mom zivotu.... a malo ih je...
R- razvod.... khm...
S- svekrva....
Š- špiro... dramma tip...
T- tino... teo... tea... TOŠE=(
U- u pm...
V- ne pomaze crno VINO...
Z- zelena bojaaaa... zvijezdeee
Ž- želje.. imam ih puunoooo


myspace layout

myspace layout



Images for your blog codes

Images for your blog












FAMILY KELLY lyrics

slikicheeee...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... balta.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prva baltina slika ....looooooooool.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mara i anna... ljubavi mojeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leicaaa... tj. jaaaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i vekaaa... dusa mojaaa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
knezushaaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
8. c ... tj... bivsi 8.c=(

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
velika cetvorkaaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rudi.... car.... ali s kosom.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rudi bez kose... mislim bez njegove slavne kose....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brineticeee.... dusheeee......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anna, ja, mara i ivetaaa......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ale, dejo i balta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balta i ana.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dejooooooooo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lea i ana............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
veka....



utorak, 22.05.2007.

u oči me gledaš opako a to mi prija gledaš me a ne daš to je PROVOKACIJA....

ey ljudi moji pa kako ste mi vi??? ja sam jaaako happyyyyyyyyyyyyyy... ah... za razliku od prošlog posta koji je bio malo tuzan, ovaj će bit sreeeetaann.. baš ko i jaaa... e pa svašta se događa.....
negoo što da vam pričam..... hmhmm.. mislim da pretpostavljate........ EKSKURZIJAAAAAAAAAAA....
ajme znam da sam vam dosadila al svi smo uzbuđeni posebno ja i moja karmeen..................
daaa još 2 danaa...... ajme jedva čekaam... negooo............ danas nismo imali povijet... u zamjenu nam stavili tjelesni.... mi zenske skakale po svlačionici........ pa ja i karmen napale mariju koja je imala zvaku i to jednu i saklrila je iza leđa... al skontale smo mi .... hehe...... i šta još..... sutra neću bit na prva 2 ili 3 sata.... imam neko testiranje za srednju hehe.... a test i matematike je.... neka, neka......
šta još da vam kazem.... ne znam... ovih dana idem u mostar... ou yeaaaaa... i to jedva čekam..=)..
sad slušam pjesmu ljubiš nju na metar od mene... kako je dramma pjesma.................. danas smo sve zenske bile nekako sretne.....
ma neka treba bit sretan................... idem ja polako.... neda mi se više pisat a i nemam šta....
eto vas... poseban pozz: anni, mari, dori, špiri, iveti, veki.... pa mojoj mariji, karmen, karli, magi, tei, lei m, groznoj, rudiju, marku( gali), mimy, loky, luki i mirnesu, ceci, pehi, maru, venieru, đaniju, ne da mi se višeee

- 14:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #


subota, 19.05.2007.

prijatelju stari molim te ne kvari ovu legendu o nama čuvali smo godina, prijatelju stari ima nekih stvari koje se ne prodaju za šaku ljubavi....

evo i mene nakon dugo vremena... 2 dana al ok.... post pišem u splitu jer sam došla jutros...
rođaku pričest.... ugl. možda se neki pitaju zašto ovaj naslov.... e pa ..... to je za jednu osobu do koje je meni bilo jaaako stalo al je jednostavno prijateljstvo nestalo... zasrala i ja i on.... jbg.... al moram priznat da mi nedostaje....
evo jedna poruka za svih vas: KAD SE ZALJUBITE NEMOJTE ZBOG TE OSOBE IZGUBIT PRIJATELJE, A POGOTOVO NAJBOLJE!!!!
jučer sam bila u mostaru ( mozda bolje da nisam), kupila sam lančiće koje sam trebala... žao mi je što nisam vidila špiru.. baš mi je žaooo al jbg... bio on na kalinom rođendanu...
nisam ustvari vidila nikog posebnog.... još 5 dana do ekskurzijeeee... ou yeaaaaaa. ajme ljudi jedva čekam ... tako smo svi napetii.... ne možemo dočekat.... lol.......
nema niko na msn-u..... baš dosadaaaaaaaaaaaaaaa.... eto ne znam više ni što da pišem... idem laganoooo
poseban pozz mari,mariji, anni, dori, veki, špiri, ani belaj, rudiju i svima ostalimaaaa...

- 16:19 - Komentari (47) - Isprintaj - #


četvrtak, 17.05.2007.

šteta šteta što si maloljetna tako mlada, lijepa izuzetna, ne da mama da se šetaš sama šta ćemo sa njom.........

evo ljudi moji naslov su riječi jedne pjesme koju neki znate, a neki ne... ugl. ta pjesma je posebna jer ...... ma zato... nije bitnooo..... nego moji vi.... odakle da počnem... danas prvi sat matematika.. aha ... ma bezz radili neku piramidu... onda zemljopis ispitivala... isto doosadnoo.... ma ugl. u školi nije bilo ništa osim što je cijeli razred "protestirao" da bi maro išao na ex... međutim on ne ideeee
maro bit će nam drukčije bez tebe............... al snać ćemo se mi... hehe... nema zime za eskime........
lol.... negoo... ah da sutra idem u mostar............. jeeeeeeeeeeeeeee... i daj Boze da riješim ono što imam... i da vidim sve mojeee.... hehehe....
onda u subotu idem u split... i to je dramurinaaaaa...........
a sljedeći tjedan idem sa starom u shopping za ex... ajme jedva čekam... moram kupit dres.. tene... ma svaštaaa....
eto ljudi moji... ooo... evo mi anne na msn.. idem je peglat... hehe..
poseban kiss:veki, ani belaj, anni, špiri, mari, dori, a ondaa: mariji, karmen, karli, tei, magi, groznoj, maru, toniju, vejni, mom tonyju, ima vas jošššš kissam vas sveeeeeeeeeeeeee

- 20:52 - Komentari (15) - Isprintaj - #


srijeda, 16.05.2007.

molitva.... kao zar na mojim usnama je...molitva ...mjesto rijeci samo ime tvojee

evo ja napravila novi blog... puklo me jer zelim imati svoj blog... po stoti put al okkkkkk
ne znam ni šta bi pisala.... inače 8.c oš marin drzic ideeee naaa EKSKURZIJUUUUUUUUUUUUUUU....................
ajme niko ne vjeruje ali ideeemooooo...... bit će famoznoo.... ja nosim svoj kufer... ou yeaaaaaa......
hihi... boze nisam normalnaaa.... jbg.... svašta se događa... hehe....
samo je jebeno što su sobe trokrevetne a nas smo četriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...jbg.... ide dora sa karlom i marijom
..........................ma da.... ajme jeste culi pjesmu molitva??????????????..... SAVRŠENA JE...
jednostavno savršenaaaaaaaaaaaaaaaa............ i zenska ima glasaa...bokteeee..................
šta joššš imaaaa..... jučer sam dobila 5 iz hrvatskoog... yeaaaa..... ja i marija ( moja legendaaaaa).....
a da ja krenem sa pozdravima?????
e ovako ................... veliki kiss mojim tukichama mari, anni i dori...... onda mariji, karli, tei, magi, karmen( sreće mojee)............... groznoj, lei( garavoj), ani belaj, balti, veki, toniju, maru, venieru, ivetii, luki ..... mirnesu.... ima vas još voli vas vaša :::leica:::

- 16:25 - Komentari (44) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.