< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





Free Hit Counters
Counter nije stavljen od pocetka,pa nije realni prikaz posjeta;)

zar nije??


MySpace Layouts

Nikad i nitko vise...


MySpace Layouts

What is the opposite of two? A lonely me, a lonely you

Ovisna sam o njima>>>>

*Antibiotica

*Mok

*MyDiary

*Sonata Snova

*BoSSa

*Derorica

*Svjetionicarka

*Tochica

*Blank

*Little Chicken

*Đus

*Aibreann

*Carica vrta

*Atea

*Miss Ice

*Hrki

*Vjetrom nosena

*Marryann

*Mala_chi

*Studentica

*Malo cudoviste

Reci sto mislis











Image Hosted by ImageShack.us
Talk to me:dugirl1987@hotmail.com

nedjelja, 30.04.2006.

Crno..ili bijelo??

Pisala sam pa brisala shvacajuci da cu tesko koga natjerati da cita preopsirni tekst o mom saznanju.
Zelim reci nesto kratko ali da ujedno opisuje moje osjecaje.
Povrijedena sam ponasanjem nekih ljudi koje sam smatrala dosta bliskim,najbliskijima.
Znate ono kad shvatite neke stvari koje ste trebali odavno shvatiti ali ste iz nekog nepoznatog razloga drzali tu istinu premazanu lazima? Kad vam jedan momenat otvori oci i ta vam osoba padne na dno vase ljestvice vrijednosti i pozelite da se NIKADA niste toliko trudili oko te osobe? Kada vam je ta osoba bila jedan svijet i onda ste ga odjednom izgubili... I nije vam nimalo zao sto je taj svijet propao jedino ostajete u strahu da bi mozda i ostatak svijeta mogao biti nalik toj osobi?



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>