studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kisssve što reći ću je...ništa...čitaj pogled..osmjeh..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SHOWGIRLS by Zvonce

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 26.11.2007.

what a dayyy....:(

hallo people...eto zvonce me danas pito pa sta ne pisem post..

ah... tako sam umorna..pa mi se nije dalo...
dok sam dosla kuc planirala sam odspavat..no bio je neki film koji me zainteresiro...pa sam ga gledala... Zbilja je super film...samo sam forgotnila pogledat kak se zovezubo..

nis mi se neda....tako sam sva pospana...najrade bi da su sad praznici..tako su daleko a tako blizusretan..

pa ja ih ne mogu dočekat


ah...sutra pisemo fiziku a pojma nemam...hehe bolje da se bacim na posao i krenem ucitbang

dooooooooossssaaaaaaaddaaaaaa..
aj puno pozz..
i hvala na komentarima..
puuuseee


| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.