studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kisssve što reći ću je...ništa...čitaj pogled..osmjeh..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SHOWGIRLS by Zvonce

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 22.11.2007.

pjesmica

Jel da kako boli osjećaj praznine
Tijela koje bijaše voljeno
I duše koja je cvala kao bez razloga
Ni tvoje ruke nema više da zagrije moju
Ni usana da upale žar
I osjećaj da sam suvišna
Proganja me u tvojim pjesmama
Razdire ono što smo jednom
Ne tako davno imali
Ali sve će biti u redu čujem
Taj glas mi probada srce
I moja krila sad umiru
Za onim što je bilo
I lice mi ubija samoća
Sada bi tvojoj bijeloj golubici
Polomila krila
Da ne leti visinama
Kojima sam ja letjela
Ubija me sada tvoja prisutnost
Koja postaje sve veća
A opet si tako daleko
Tako otuđen i nepoznat
I poželim biti samo tvoja
Jer nesretna ljubav je razlog
Za ono što propada tako mlado
Tako krhko
Nevino
Još osjećam obris tvog licasretan
Na svakoj stranici ljubavnog romana
Ali ovo je još samo jedno poglavlje
Mog života
Još jedno slomljeno srce
U povijesti ljubavi
U povijesti očaja...


| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.