< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design by: NoBrain
Pic by: DeviantArtist

!O MENI!

IME: Barbara
GODINE: ide mi šesnaesta
POHAĐAM: SŠ Ivan Švear, gimnazija
PO PONAŠANJU SAM: vrckava, vesela, "umišljena", brbljava, iskrena,.......
VOLIM: dečke i manje više samo dečke
NE VOLIM: dečke koji su umišljeni i bahati, umišljene kučke, dosadu
MSN: queenofdeath@hotmail.com pa se javite..............

Free Website Counter
Free Website Counter

LINKIĆI BLOGOVA KOJE POSJEĆUJEM

MiA KoVaČiĆ
LuKa NiŽeTiĆ
LeOn
LeOnOv BlOg S dIzAjNiĆiMaMaRiJa
TiNkILY
BaRbArA
LiDyA
MaGy
DaRiA
MaRtInA
ZoVkO
IvAnA
KaRLA & YoKe
IvAn & Zo

Nešto za sve (m)učenike!

ŠKOLA - Mrtvačnica
JEDINICA - Državni neprijatelj no.1
DVOJKA - Tako blizu, a tako daleko
TROJKA - Na zapadu ništa novo!
ČETVORKA - Istinite laži!
PETICA - Samo ljetne noći
DAN U ŠKOLI - DKR (društveno korisni rad)
PRVI DAN ŠKOLE - Početak kraja!
ŠKOLSKA GODINA - 9 mjeseci egipatskih pošasti!
ŠKOLSKI HODNIK - Stanica za krdo
ZBORNICA - Prostorija crne magije
RAVNATELJ - Lord Voldemort
UČITELJI - Njegovi sljedbenici, ubirači duša
SJEDNICA - Ali-baba i 40 hajduka
DNEVNIK - Spisak optuženih
ULAZAK NASTAVNIKA - Počinje noćna mora
ISPITIVANJE - Streljanje
KONTROLNI - Ne okreći se sine!
PLOČA - Umri sporo
ZEMLJOPIS - Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI - Smrt u notama
TJELESNI - Dvorana za mučenje
ODMOR - Uvjetna sloboda
ŠKOLSKO ZVONO - Izbavitelj iz pakla
KUĆNI RED - 10 Božjih zapovijedi! Ne odstupaj!
RODITELJSKI SASTANAK - Bal vampira
SVLAČIONICA - Sila skidanja!
UČENICI - Žrtve mučenja
REDAR - Zvonar crkve Notre Dame
ŠTREBER DOBIO JEDINICU - I bogati plaču!
BJEŽANJE SA SATA - Nemoguća misija
EKSKURZIJA - Kuda idu divlje svinje
SUBOTA - Dan slobode
NEDJELJA - Spremaj se za giljotinu
KRAJ ŠKOLSKE GODINE - Ponovno rođeni!
LJETNI PRAZNICI - Prohujalo s vihorom


Pravila moje sobe:

• Pokucaj i sačekaj odgovor prije nego što uđeš
• Ne otvaraj ladice – mogu eksplodirati
• Ulaziš bos – na svoju odgovornost
• Jedino JA odlučujem kada je vrijeme za sređivanje
• Razbacane stvari moraju ostati gdje jesu, inače ih neću moći naći
• Krevet namještam samo jednom tjedno da bi se izbjeglo nepotrebno gužvanje posteljine
• Ako ne voliš galamu, ne ulazi
• Ako te ugrize pauk, ne uzvraćaj – drugi se teško nabavlja
• Oni koji me hoće probuditi, bolje da imaju kacigu na glavi
• Ne zaboravi, JA sam ta koja odlučuje što se skida i što se stavlja na zid
• Ukoliko nisi neophodan unutra – ostani vani

Justin Timberlake - Sexy back

[Verse 1]
I'm bringing sexy back
Them other boys don't know how to act
I think you're special whats behind your back
So turn around and i'll pick up the slack.
Take em' to the bridge

[Bridge]
Dirty babe
You see these shackles
Baby I'm your slave
I'll let you whip me if I misbehave
It's just that no one makes me feel this way

Take em' to the chorus

[Chorus]
Come here girl
Go ahead, be gone with it
Come to the back
Go ahead, be gone with it
VIP
Go ahead, be gone with it
Drinks on me
Go ahead, be gone with it
Let me see what you're working with
Go ahead, be gone with it
Look at those hips
Go ahead, be gone with it
You make me smile
Go ahead, be gone with it
Go ahead child
Go ahead, be gone with it
And get your sexy on
Go ahead, be gone with it

Get your sexy on
Go ahead, be gone with it

[X6]

Get your sexy on

[Verse 2]
I'm bringing sexy back
Them other boys don't know how to act
Come let me make up for the things you lack
Cause your burning up I gotta get it fast
Take em' to the bridge

[Bridge]

[Chorus]

[Verse 3]
I'm bringing sexy back
Them other boys watch while I attack
If that's your girl you better watch your back
Cause she'll burn it up for me and that's a fact

Take em' to the chorus

[Chorus]




No one is perfect so why would I be???

………u meni čuče dvije osobe………jedna vesela i nasmiješena, a druga tužna i usamljena………jel sam ja možda dvolična????? Hm, hm………fkt ne znam, vi prosudite! Stvarno ne znam što sve cura mora napravit da nađe dečka…………ne znam zakaj al sam postala tak usamljena………treba mi netko si kim bi se šetala, grlila, zezala, ljubila…………jednostavno bila sretna………kad će ta osoba naić to je već druga stvar…………bolje joj je što prije………osjećam da bih mogla voljeti ali ne znam koga………sigurno sam ja kriva………negdje sam pogriješila, ali ne znam gdje…………kako ispraviti grešku za koju ne znam…………svi dečki koji me opsjedaju ili imaju 25 godina (pedofili) ili su seksualni manijaci (ali to su ionak svi muškarci)…………želim nekoga uz koga ću se osjećati sigurno, voljeno, zaštićeno………ma ne treba mi ništa od toga samo nek bude visok i zgodan………stvarno „malo“ tražim…………ako se već netko odlučio čitati ovaj post onda ću prestati pisati da ne pomisli kak sam totalno nenormalna……………kissy kissy


27.03.2008. u 19:29

| .Komentari (40) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.