studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design by: NoBrain
Pic by: DeviantArtist

!O MENI!

IME: Barbara
GODINE: ide mi šesnaesta
POHAĐAM: SŠ Ivan Švear, gimnazija
PO PONAŠANJU SAM: vrckava, vesela, "umišljena", brbljava, iskrena,.......
VOLIM: dečke i manje više samo dečke
NE VOLIM: dečke koji su umišljeni i bahati, umišljene kučke, dosadu
MSN: queenofdeath@hotmail.com pa se javite..............

Free Website Counter
Free Website Counter

LINKIĆI BLOGOVA KOJE POSJEĆUJEM

MiA KoVaČiĆ
LuKa NiŽeTiĆ
LeOn
LeOnOv BlOg S dIzAjNiĆiMaMaRiJa
TiNkILY
BaRbArA
LiDyA
MaGy
DaRiA
MaRtInA
ZoVkO
IvAnA
KaRLA & YoKe
IvAn & Zo

Nešto za sve (m)učenike!

ŠKOLA - Mrtvačnica
JEDINICA - Državni neprijatelj no.1
DVOJKA - Tako blizu, a tako daleko
TROJKA - Na zapadu ništa novo!
ČETVORKA - Istinite laži!
PETICA - Samo ljetne noći
DAN U ŠKOLI - DKR (društveno korisni rad)
PRVI DAN ŠKOLE - Početak kraja!
ŠKOLSKA GODINA - 9 mjeseci egipatskih pošasti!
ŠKOLSKI HODNIK - Stanica za krdo
ZBORNICA - Prostorija crne magije
RAVNATELJ - Lord Voldemort
UČITELJI - Njegovi sljedbenici, ubirači duša
SJEDNICA - Ali-baba i 40 hajduka
DNEVNIK - Spisak optuženih
ULAZAK NASTAVNIKA - Počinje noćna mora
ISPITIVANJE - Streljanje
KONTROLNI - Ne okreći se sine!
PLOČA - Umri sporo
ZEMLJOPIS - Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI - Smrt u notama
TJELESNI - Dvorana za mučenje
ODMOR - Uvjetna sloboda
ŠKOLSKO ZVONO - Izbavitelj iz pakla
KUĆNI RED - 10 Božjih zapovijedi! Ne odstupaj!
RODITELJSKI SASTANAK - Bal vampira
SVLAČIONICA - Sila skidanja!
UČENICI - Žrtve mučenja
REDAR - Zvonar crkve Notre Dame
ŠTREBER DOBIO JEDINICU - I bogati plaču!
BJEŽANJE SA SATA - Nemoguća misija
EKSKURZIJA - Kuda idu divlje svinje
SUBOTA - Dan slobode
NEDJELJA - Spremaj se za giljotinu
KRAJ ŠKOLSKE GODINE - Ponovno rođeni!
LJETNI PRAZNICI - Prohujalo s vihorom


Pravila moje sobe:

• Pokucaj i sačekaj odgovor prije nego što uđeš
• Ne otvaraj ladice – mogu eksplodirati
• Ulaziš bos – na svoju odgovornost
• Jedino JA odlučujem kada je vrijeme za sređivanje
• Razbacane stvari moraju ostati gdje jesu, inače ih neću moći naći
• Krevet namještam samo jednom tjedno da bi se izbjeglo nepotrebno gužvanje posteljine
• Ako ne voliš galamu, ne ulazi
• Ako te ugrize pauk, ne uzvraćaj – drugi se teško nabavlja
• Oni koji me hoće probuditi, bolje da imaju kacigu na glavi
• Ne zaboravi, JA sam ta koja odlučuje što se skida i što se stavlja na zid
• Ukoliko nisi neophodan unutra – ostani vani

Justin Timberlake - Sexy back

[Verse 1]
I'm bringing sexy back
Them other boys don't know how to act
I think you're special whats behind your back
So turn around and i'll pick up the slack.
Take em' to the bridge

[Bridge]
Dirty babe
You see these shackles
Baby I'm your slave
I'll let you whip me if I misbehave
It's just that no one makes me feel this way

Take em' to the chorus

[Chorus]
Come here girl
Go ahead, be gone with it
Come to the back
Go ahead, be gone with it
VIP
Go ahead, be gone with it
Drinks on me
Go ahead, be gone with it
Let me see what you're working with
Go ahead, be gone with it
Look at those hips
Go ahead, be gone with it
You make me smile
Go ahead, be gone with it
Go ahead child
Go ahead, be gone with it
And get your sexy on
Go ahead, be gone with it

Get your sexy on
Go ahead, be gone with it

[X6]

Get your sexy on

[Verse 2]
I'm bringing sexy back
Them other boys don't know how to act
Come let me make up for the things you lack
Cause your burning up I gotta get it fast
Take em' to the bridge

[Bridge]

[Chorus]

[Verse 3]
I'm bringing sexy back
Them other boys watch while I attack
If that's your girl you better watch your back
Cause she'll burn it up for me and that's a fact

Take em' to the chorus

[Chorus]




....dark is everywhere, dark is in my heart.......can you come and bring me a light?

Je li sve ovo stvarnost? Puka zbilja………tako neizbrisiva, nepromjenjiva, postojana, okrutna………ne, to ne može biti. Mora da je sve ovo samo san……………ružan, mračan, dubok, strašan, prerealan, beskonačan san………obavijaju me sjene, tako strašne i mračne, a ja im ne vidim kraja……sjene tuge, smrti i bola, čežnje, žudnje………vidim i on je tu ………kao neka svjetla točka u toj tami…… i s njim se pojavi ta čežnja i žudnja ……sve sam mu bliže……nadomak mi je ruke…….ali nikako da ga dohvatim, nikako da uhvatim svjetlo svoje tame……..…Da to mora da je samo san, ustvari više noćna mora, iz koje ću se jednog dana probuditi. Moram se probuditi……......jer……………ubija me spoznaja da me on ne voli, da me mrzi…………kako znam?..........ne znam………………ali osjećam i svaki put kad to osjetim srce mi postaje sve veća i veća rupa………možda se varam………..ne znam………..…stvarno bih voljela da nisam u pravu……………..ne treba on mene ni voljeti……………samo bih voljela da me ne mrzi……….uskoro će ta rupa postati toliko velika da ću i sama stati u nju………….potiskujem to, u najdublje dubine svoga srca………a ondje je već ionako tijesno ……….…..mislim si pa što……………………i nije da žalim za njim, samo se osjećam kao ranjeni golub…………valjda će i to prestati……………….bilo bi mi toliko lakše da mi se ne sviđa……………ma sve je to glupost………velika, velika glupost………………kojoj kao i svakoj jednom mora doći kraj………………………………………………………


29.11.2007. u 15:55

| .Komentari (23) | Da/Ne | Printaj | # |






.....Ljubav ili nešto slično.....

Nije ovo još jedan novi blog. To je moj stari blog, samo kaj sam promijenila adresu, naziv i dizajn, ali ja sam ostala ista (više manje)…………ne znam zakaj sam one sve postove izbrisala i tak to. Jednostavno mi je došlo…………htjela sam ja ovaj ostaviti i samo otvoriti novi, ali nešt me zafrkavalo i nije se dalo napraviti tak da sam ostavila ovaj i samo sve promijenila. Jel vam se sviđa dizajn? Ne mislim ja da je ljubav umrla (to piše na dizajnu za slučaj da niste vidjeli), samo u mom slučaju………ma zapravo još ni ne znam……………uglavnom počela sam se dopisivati s tim jednim dečkom koji mi se sviđa………on navodno veli da ima curu, ali mislim da više nema……………i tak brijem da on mene mrzi, al kaj mu ja mogu……………………………to me stvarno ubija, ta tuga, taj neki prokleti osjećaj, pa nisam ja kriva kaj mi se sviđa………on je meni tak simpa………osjećam se prazno, dosadno, povrijeđeno i što je najgore ne znam kad će to proći i hoće li uopće proći……………ne volim pisati ovakve postove……………tužne i depresivne, ali ne mogu si pomoć………………znam jednu osobu koja je nešto nevjerojatno. Toliko je pozitivna i vesela, svi su joj dobri i simpatični, a i ona je takva prema drugima……………zbog takvih je ljudi svijet ljepši…………stvarno bih voljela da sam i ja takva……………mislim da je ta cura stvarno super i zato sam odlučila posvetiti joj jedan post u bliskoj budućnosti. Nadam se da će joj biti drago………………………ona bi me sigurno sad znala razveseliti……………ustvari pri samoj pomisli na nju i njenu pozitivnost osjećam se bolje……………………………i idem ja, u malo boljem raspoloženju nego kaj je bilo kad sam počela pisati ovaj post……………KISS


02.11.2007. u 18:53

| .Komentari (72) | Da/Ne | Printaj | # |






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.