srijeda, 23.01.2008.

stigao je i taj trenutak...

bokić svima wave
kao što već rekoh u naslovu stigao je i taj trenutak da i ja napišem novi blog...
kao što već i znate, imala sam prije blog, ali sam ga izbrisala iz meni lai i vama nepoznatog razloga.
jednostavno više nisam htjela pisat postove i obrisah ga...
i shvatila sam da mi je jako falio (sad ćete vi mislit kako blog može falit nekome... to nije normalno) ali eto.
i na nagovor moje frendice Josipe otvorih novi blog. zato što joj je dojadilo moje komm pod anonimno... eh josipice... šaljem ti kisseka kiss
i naravno nije tu samo josipa ta koja je inzistirala na mom blogu, tu su i marija i antea i leon i valentina i magda i katarina i mnogi drugi... hvala vam cure (i jedan dečko).. kiss
to bi bilo sve od mene za prvi put...
kissek...
i ostavite mi dosta komm... ok?


19:35 | Komentari (38) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.