My stuff


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design:

...ME...

#fffffff...w0lim..
♦ sw0ju obitelj,prijatelje ♦
♦ Tošu..i moju familiju forumsku ♦
♦ čokoladu...i swe č0k0ladn0..♦
♦ More...♦
♦ žiw0tinje ♦
♦ w0će ♦
♦ ljubaw ♦

..NE w0lim...
● mržnju ●
● LAŽ ●
● ogowaranje ●
● wrijeđanje mog T0ške ●
● ignoriranje ●

.................................................
...Prawila..
ღ..nema ih pun0...sam0 par ღ
ღ..ostawljajte samo 1 ili 2 komentara..ღ
ღ..komentirajte sam0 u wezi p0sta...ღ
ღ..ne ostawljajte mi glupe lance sreće...ili nesreće..ღ
.................................................

๑..Ja..๑
...čudn0 biće..
...dijelit će s wama sw0ja mišljenja..
..waljda duhowita..
..p0sebna..
..nije zaljubljena..
..kad nek0g w0lim..ne w0lim ga..weć ga 0b0žawam..
..pusa swima..
.................................................
..Life is like a song..and every song comes to an end..is that a reason for not enjoying it ?..

Linkovi

..online prijatelji..i super blogowi..

L Desings
Hanchy
everything I am/

ponedjeljak, 18.02.2008.

eee..

Ej ljudi...baš mi je onaj prošli tjedan bio skroz shitast rolleyes

Ali eto...krenut ćemo od dana zaljubljenih..
vau..kak slatko..mrš...
jebeš dan zaljubljenih..mislim..ne bi tako mislila da imam simpu ili nekoga kome je stalo do mene...i tak u šk bila neka radijska emisija...puštali su super pjesme, zabranjenu od antonijice, jedinu od Toše...na koju sam se rasplakala..i od whitney huston..kao sol na ranu..I will always love you...
Moja teorija je..možda glupava ali...mislim da je bolje kad imaš nekoga tko će ti nedostajati..nego da nemaš nikoga...neki su mi rekli da je to glupo ali očito nikom ništa ne možeš reći rolleyes
I tako....frendica mi non-stop nabija na nos to što ima dečka s kojim se nije ni poljubila rolleyes
Mislim.....uff...dan zaljubljenih...ufffffffffffffffffffff

Ugl...preskočit ću 15.2..jer nije ništ bitno rolleyes

16.2.....
Već 4 mjesec otkad je ovaj svjet napustio naš anđeo....Toše....
Tajno moja....što te nema....crycry
Zapalila sam mu svijeću na prozoru i na groblju...nikada ga neću zaboraviti...on će mi uvijek živjeti u srcu..ne znam je li gore sada..ili onaj dan...
Ne znam...znam samo da mi srce može zacijeliti samo prava ljubav od nekoga..ali..tko bi me i htio kad sam ogavna...eh da....

17.2....
Ujutro otišla na misu,
e da...mi iz zbora i ministranti idemo u bizovac u subotu 23.2..jao...gotovi smo...opet će nas gnjuriti..ali ja tu ne vidim svrhu zabave....samo se nagutaš vode..to mi uopće nije zabavno...puknucu
Samo nek me netko proba zagnjurit i dobit će od mene...high kick puknucu

18.2..
odnosno danas...
iz prirode ove cure iz a razreda neku prezentaciju imale....pa nas ispitivale..bilo je 8 pitanja a nas 25..mislim ono rolleyes
Ja odgovorila na 4 i dobila 4 rolleyes A jedan frk kojeg profa voli odgovorio na 3 i dobio 5 headbang
Ugl...išla kod Dore radii "plakat" iz zemljopisa a na kraju smo napravile prezentaciju u power pointu.... I tak....nisam pola zadaće napisala moram sutra u šk isprepisivat headbang
Joooj...moram više učitiiiii..inače ću imati 4444444 headbangheadbangheadbang

Ae..idem ja..evo vam slikice mog anđela....eh da...
posebni pozdravi i baknezi Dorki, Sabici, Mariji i Hanchy kiss

Rano mojaaaaa


Bože vrati gaaaaaaaaaaaaaaaaaa



~ komentiraj (21) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>