< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

P°n€št° o °v°m ßl°gu

"Hieling"-što u prijevodu znaći "Sveta".... pjesma je od Tokio Hotela... Naglašavam.... NEslušam ih...ali ova pjesma mi je jako lijepa....preporućam da je poslušate...Cmoxksa


Spinal Cord Injury



*~*B@n€r!*~*
*~ThTommy~*
...PoSjEtI Me...


*Ja i Emmich*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Mirnna i Ja*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*~°°!!!!!!FoRa DaNa!!!!!!!!°°~*

?????Zašto dečko ne može biti lijep i inteligentan u isto vrijeme???
!!!!!!Pa bio bi žensko onda....smijeh rofl smijeh rofl!!!!!!!

Kopirano od:Me@n G!rl-Thank§

L!nk°v!

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google.hr







*O meni:*

*Ime: Magdalena*
*Nadimci:Magy,Treba i Sexacha-ova dva mi je *Maya*
dodjelila, Magyca...*
*Godine:14 sad ću 15*
*Razred:1OG2 (prvi razred opće gimnazije 2)*
*A ovo je detaljnije:*

*VOLIM*
Sekicu,mamu,tatu
Obitelj
Svoje bestice:Mimi,Teju,Kimmy,Ivy,Mateyu,
*Emmu*,Mayu,Mirnu,Ivu...
(ak sam nekog zaboravila sorry...)
Svoje best Frendove:
°Marin°,Dino,
°Tommy°,Dučo,Kiki...Alen...
Životinje,plišance,slatkiše
ČOKSU(al je nebi smjela jestblabla)
Glazbu:strano...narodnjaci
cerekDečkecerek

*NEVOLIM*
Umišljene ljude,dosadne ljude...
Ljude kojima se niš neda...
Ljude koji obožavaju zapovjedat...puknucu
Bube!!! Komarce...ajme
Špinat...bljak :)
Pjesme bez smisla
Kazne,pravila,zabrane...
Pametnjakoviće... :)
Šta mogu izbirljiva sam....hehehe....rofl

GLup°$t!

SmileyCentral.com
SmileyCentral.com

SmileyCentral.com

SmileyCentral.com

SmileyCentral.com

*˘°Pj€$m€°˘*

--Tekstovi meni dobrih pjesama--

Ciara- "Like a boy"


-

Rihanna - "Umbrella"


-

Ja sam cool,ti nisi cool!!!
Ja sam cool,ti nisi cool!!!
Ja sam cool,ti nisi cool!!!
Ja sam cool,ti nisi cool!!!

četvrtak, 09.08.2007.

*~°°Tr€b€ u gr@du°°~*

Bokek swima!!!!!Neki dan smo se našle s curama iz Savudrije....pa su nam ispričale šta se sve dogodilo zadnji tjedan.....baš sam bila namcor zato što sam sve i svašta propustila...al šta se može!Cure su zakon....bile su V@lentin@,Nin@ i Gr@ci@.....btw.Nin@ i Tin@ su seke...Bilo nam je presuper.....bile smo dva puta u McDonaldsu, kod Vinceka...na Zrinjevcu....u shoppingu....Od nas smo bile J@ njami, M@t€j@kiss i M!rnn@ cerek.Sve u svemu...super smo se provele...cure su nas pozvale na tulum...najvjerojatnije ćemo sve moć ić....nadam se smijeh smijeh.Puska svim curkama kiss kiss kiss!!!Evo sad je Mirna kod mene....zabavljamo se,same smo u kući s mojom sekom.....gledamo slike s mora....kasnije će M!m! & Ivy doć kod mene pa ćemo sve 4 gledat "High school musical" u prijevodu "Gimnazijalci" film je mrak.....jedva čekam....onda oko 9 idemo van....ak nebude padala kiša naravno namcor!!!!!
*~°°*Ewo da podjelimo s vama neke slikice iz grada*°°~*

Ovo smo N!n@thumbup,J@njami,T!n@rofl i M@t€j@bang
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo smo T!n@ i J@
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo su T!n@ i M!rnn@
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo sam J@ njami njami
Image Hosted by ImageShack.us

.....Gr@c!@ i M@t€j@.....(N!n@ u pozadini)
Image Hosted by ImageShack.us

M!rnn@cerek i J@njami
Image Hosted by ImageShack.us

....Hmmm....čije su ovo guze???....roflroflrofl(M@t€j@ & M€)
Image Hosted by ImageShack.us

M!rnn@ & Gr@c!@
Image Hosted by ImageShack.us

.....I z@ kr@j....M€ & N!n@ & Gr@c!@.....
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (95) | print | # |