dovoljno stara da znam vise,premlada za brigu

ponedjeljak, 09.02.2009.

nesto o zivotu lijepe nausnice

zivot?!
zivot je sranje-to je najcesca recenica koja se pojavljuje u mom zivotu!!

nekako oduvjek mislim da se nis bas rodila pod sretnom zvijezdom..
jos od malena nisam cjenila zivot i uzivala u njemu
to je valjda zato sto su uvijek u centru paznnje bili moj bratic i sestra
ali ja ih danas volim bez obzira na sve...recimo da ih volim..ili radje..recimo da su mi ok!
svakim danom zelja za preseljenje u Ameriku mi je sve veca i veca!!
zelim otici,zaboraviti sve ovo..
nikad nisam bila u americi,ali nekako osjecam da tamo pripadam!! zelim pripadati! to je jedino sto uistinu zelim!!
ne sanjam o svom vjencanju i obitelji u kucici u nekom zagrebackom naselju...fuj! to nikako ne zelim
ja sanjam o vjencanju u las vegasu :D

volim morske pse!
kad bi se preselila u ameriku ispunila bi sva svoja ocekivanja
zivjela bi u amreici,bila sretna i bavila se morskim psima i zivotinjama opcenito
morski cucki su moja ovisnost,jednostavno ih obozavam...
dala bi im svoj usrani zivot ako treba!!
uzasno su mi zanimljivi..zanimam me kako zive..zasto imaju tako ubojite nagone,ma svee!
htjela bi znati sve o njima,od njihova pocetka pa sve do danas..dali je i na njih utjecalo 21.st...

.....

09.02.2009. u 18:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ispovijed mog zivota

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

google

pticica