Umri danas da bi živio sutra

petak, 19.09.2008.

A BRAVE NEW WORLD...

A brave new world,ili ti srednja skola.Novi ljud,nove tradicije.Vec na polasku u skolu sam pomislio samo sto me sve ceka.Kada sam dosao u skolu ,u mene se zaletio ogroman dim cigareta,ono u pocetku sam mislio da je to magla.Trebalo mi je oko 10 min da nadem svoj razred,fala bogu sa menom ide frend iz bivesg razreda,i tako po obicaju sjedim ja s njim u zadnjoj klupi u cosku i zajebavam se.Rzrednica nam je ok,makar je stara babuskara koja je nalickana.Ovi iz 3 razreda nam se stalno deru da smo fazani i slicno,jedva ceakm dok budem ja ko oni da tak podjebavam nove razrede xd.Ima nas 28 u razredu i oke je,osim nekih strebera koji su iz svega imali 5 a nemaju pojma,ja sam najaktivniji u razredu,sto se tice javljanja,a mozda najgori po ponasanjnu.U ova 3 tjedna mi je ok,vec mi je osnovna dopizdila,ici u istu zgradu 8 godina doooh.NIsam do sad pisao jer mi se nije dalo,sad kad mi je dosadno sad sam se tek setil da za promjenu napisem post.Nadam se da cu vratiti staru publiku.Budete me svi vi svatili koji ce ici u srednju,ili ako me vec jesu oni koji vec idu.Upisal sam ekonomsku iz razloga jer sa zavrsenom gimnazijom sam da sam zavrsil osnovnu,nemam nikakvu struku a sa ekonomskom imam,i moGu se zaposliti.Do iduceg posta,

poooz

ps:Svaki zalogaj dobro prozvacite prije nego progutate i redovno gutajte slinu da se ne ozljedite i disite u meduvremenu XD.

19.09.2008. u 20:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog, ( treba mi nekaj da se "ispucam) ukratko samo zato

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Ime:Jura
Prezime: nije bitno
Razred:8.c
Dob:14 godina(5.6.1993)
Vrsta:Heavy metalac

Uglavno slušam Iron Maiden, Black Sabbath i Wasp, ima puno grupa no te su mi najviše na playlisti.ne bavim se ničime, tu i tam čitam pokoju zanimljivu knjigu,sviram gitaru onak nekad 1 sat na dan ,a nekad onak u prolazu,imam sestru Silvu koja također ima blog, ona bude valda i prva komentirala(mad) .to je to, za sad