< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

sve o mom životu i pomalo o meni.......

me:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moja maja bebica hehe:ma jojim ga=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Autobus polazi,
rastanak dolazi,
bilo je lijepo
družiti se s vama,
hvala vam klošari!

O društvo najdraže,
sad mi je najteže,
što moram poći
i tko zna kad,
bit ću s vama kao nekad!

Nekad smo bili mi,
najbolji frendovi,
u gradu Rijeci,
pokraj Rječine,
mladost se rastaje!

Živim u Rijeci,
u gradu klošara,
spavam u parku,
spavam gdje stignem,
spavam sa klošarima.

U školi mi kažu,
šta će ti klošari,
ti si školarac,
klošara mamac,
šta će ti klošari!

A naše djevojke,
sve same klošarke,
sjede u baru,
puše nam karu,
dok zora ne svane!

Život nam je fajtanje,
kurve i kartanje,
droga i cuga,
i to je sve,
nama je najbolje!

Nama je najbolje,
purgeru, (TAM TAM TAM)
tovare, (TAM TAM TAM)
NAPOLJE


moja soba:

Image Hosted by ImageShack.us




Create your own message at BlingyBlob.com



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

users online

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja i ninnchica hehe..( ja sam ova lijevo)

Free Web Counter
Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


moja frendice:
ivonchica
Ninnchi



o meni

zovem se: Marija
prezivam: nije važno...
imam 15 god samo da se zna=)
idem u 1.b ekonomske škole..
iz Rijeke sam
ko se hoće dopisivat samnom.....moj msn je: rap_14_girl@net.hr

pa da i ja neš kažem o svojim frendovima..
to su moji klošari sa trsata hehe
karo, nina, ivona, ban, iva, marija g., marina, a dolazi i onaj alen i banda sa bulevarda a sad i sa turnića hehe..i naravno moj razredić=))
abecede svoje nemam..

slušam: muziku, sebe, frendove,
ne slušam: starce, učitelje,

volim: haha sebe.. frendove,dečke.....izlaske, trapke majce,
ne volim: a to bi mogla do sutra nabrajat....







Tvoja smrt... bwahahaha...
Full Name
Age
Umrijet Z na ovom mjestu... u zahodu
Umro/la si zbog/od... deá
Kak se osjeju tvoji frendovi... ubili su se zbog tebe
...a tvoja obitelj... takoW slavi
This QuickKwiz by irmarina - Taken 735 Times.
New! Get Free Horoscopes from Kwiz.Biz




nedjelja, 09.03.2008.

BlA Bla PRIČAm BEVEzE.....

I TAkKo...MeNi Je DoSaDno....OdLUČiLa SAm nApIsATI POst...HmM....o SeBi...
IzAšLa SaM iZ mAJčiNE UtRoBe 24.4.92..žIvILa SaM nOrMaLNiM žIvOtOm SvE DoK sAm sHvAtILa Da Ne ZnAm kOjA Je MoJa sMiSaO U OvOmE ŽiVoTu ..VoLiM pItI, i dEčKE LJuBiTi heHeHe ...nO NIkAkO Da se NaDjE OnAj PrAvI jEl?EhEh....u oVomE GraDu NeMa pReTJeRAno EmAčA....a I oNiH KOji jESu sU ZaUzEtI.....LiJeNa sAm Pa mI SE ViŠe ne dA PiSatI...SAmo sAm bzVZ HtjElA NeS NasVraKaTi...PuSa svImA KOjE ZNaM A POgOToVo eMaČimA....kisskisskisskiss



| kOmEnTs. (2) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.