< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

sve o mom životu i pomalo o meni.......

me:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moja maja bebica hehe:ma jojim ga=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Autobus polazi,
rastanak dolazi,
bilo je lijepo
družiti se s vama,
hvala vam klošari!

O društvo najdraže,
sad mi je najteže,
što moram poći
i tko zna kad,
bit ću s vama kao nekad!

Nekad smo bili mi,
najbolji frendovi,
u gradu Rijeci,
pokraj Rječine,
mladost se rastaje!

Živim u Rijeci,
u gradu klošara,
spavam u parku,
spavam gdje stignem,
spavam sa klošarima.

U školi mi kažu,
šta će ti klošari,
ti si školarac,
klošara mamac,
šta će ti klošari!

A naše djevojke,
sve same klošarke,
sjede u baru,
puše nam karu,
dok zora ne svane!

Život nam je fajtanje,
kurve i kartanje,
droga i cuga,
i to je sve,
nama je najbolje!

Nama je najbolje,
purgeru, (TAM TAM TAM)
tovare, (TAM TAM TAM)
NAPOLJE


moja soba:

Image Hosted by ImageShack.us




Create your own message at BlingyBlob.com



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

users online

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja i ninnchica hehe..( ja sam ova lijevo)

Free Web Counter
Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


moja frendice:
ivonchica
Ninnchi



o meni

zovem se: Marija
prezivam: nije važno...
imam 15 god samo da se zna=)
idem u 1.b ekonomske škole..
iz Rijeke sam
ko se hoće dopisivat samnom.....moj msn je: rap_14_girl@net.hr

pa da i ja neš kažem o svojim frendovima..
to su moji klošari sa trsata hehe
karo, nina, ivona, ban, iva, marija g., marina, a dolazi i onaj alen i banda sa bulevarda a sad i sa turnića hehe..i naravno moj razredić=))
abecede svoje nemam..

slušam: muziku, sebe, frendove,
ne slušam: starce, učitelje,

volim: haha sebe.. frendove,dečke.....izlaske, trapke majce,
ne volim: a to bi mogla do sutra nabrajat....







Tvoja smrt... bwahahaha...
Full Name
Age
Umrijet Z na ovom mjestu... u zahodu
Umro/la si zbog/od... deá
Kak se osjeju tvoji frendovi... ubili su se zbog tebe
...a tvoja obitelj... takoW slavi
This QuickKwiz by irmarina - Taken 735 Times.
New! Get Free Horoscopes from Kwiz.Biz




petak, 18.01.2008.

moje pjesme....

evo stavit ću neke pjesme koje sam napisala tijekom sata u školi..pa napišite komentare na njih....puseko...
1.pjesma
Kad si mi prvi put rekao volim te,
Znala sam da ti nešto značim.
Kad si me primio za ruku osjetila sam
Toplinu tvoje ljubavi na mome dlanu.
Kad si me pogledao u oči vidjela sam
Sreću u tvojim očima.

Nakon nekoliko mjeseci toplina u tvom
Dlanu zadržala se no sjaj u tvojim očima
Ugasio se.
Pitala sam se zašto, no shvatila sam to,
Volio si me i dalje ali mislio si da sam ja
Ta koja više ništa ne osjeća. Prevario si se.
Moja ljubav se prema tebi nikad nije ugasila.
Ostao si prvi kojeg sam zavoljela i poželila da ti i ostaneš.

No, ti si me zaboravio, krenuo dalje sa životom.
Nemoj mislit da sam ja ostala zarobljena u toj ljubavi.
Krenula sam novim putem, novom stopom ljubavi.
Ali još jednom spominjem to, ostao si prvi koji je zauvijek urezan u mome srcu.


2.pjesma

Kada otovrim oči,
Kada otvorim srce,
U njemu vidiš prazninu,
No tvoj ulazak u njega
Potpunjuje ga.
Znam da si daleko
Al, činiš mi se tako blizu,
Blizu moga srca.
Kažeš da me voliš ko' prijateljicu
A u očima ti vidim da za tebe postojim.
Kada odem na počinak, zamislim da si pored mene,
Da me obasipavaš poljupcima, miluješ riječima.
Pitam se hoće li jedanput to zbilja postati,
Ili samo san ostati.


a treća je za ljubitelje armade

San svaki dan znam
Budim se čujem sirenu glupih drotova
Napadaju nas, jebem vas ja
a.c.a.b. živi u našim srcima.

Ubi ga, gada purgera,
Za rijeku živi, umri sad
Nemoj da ti glupi drot
Sere za ovaj moj, tvoj snažni rod.

Gradom haramo
Drotove mrzimo
Shvaćamo da bbb vole samo dinamo
A samo propadaju, gube smisao.
Budi i ti taj koji zna kad
Branit rijeku i pjevat volim je ja.

Ubi purgera, ubi tovara
Rijeka zna da ti si taj
Koji promijenit može način razmišljanja
Armada vičemo sad,za rijeku imam rad
Mrzim onog glupog bbb-sa.
Shvaćam ja da ova pjesma nema kraja
Da vječno živi plavo-bijela boja naša
Shvati i ti da jedini smo sad koji vole svoju momčad i svoj grad.


pozdrav od male curice=)





| kOmEnTs. (19) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.