TNTgirl

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

Procitaj pa ces vidjeti.

Nekaj o meni
ime:Martina
rodila sam se:9.4.1995
kvart:DUGAVE
hobi:kosarka
Ja se sam cura koja
se stalno zeza sa svima
i zbija sale samo na vas racun.
Neam decka ni simpatiju mrzim skolu,
a zapravo ko ju voli.Imam malog buraza
i to je uzas.To je sve o meni.Pozz







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr









adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!



Za majmuna mi je ime reko buraz(ima 2 i pol godine),a Uško je zec kojeg sam prije imala.ali je uginuono.


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com




MMystical
AAmazing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images















nedjelja, 01.04.2007. at 17:43

1. APRIL

Hej ljudi.1. april je.Dan kad se sa svakim smijes sprdat.Moj najdrazi dan.Jos bolje je to da mi se blizi rockas.Sad cu vam pisat neke viceve.Da vam uljepsam dan.

Pita Suljo Mujo:
- "Boga ti, kako ti zaspeš?"
Mujo:
- "Ma ništa, ja ti brojim do tri i zaspem."
Suljo:
- "Joj ti si dobar, ja ne mogu brzo da zaspem."
Mujo:
- "Ma nije to uvjek tako, nekad brojim i do pola četiri!"


Vodili ljubav Mujo i Fata i Mujo reče Fati:
- Jebote, maternica ti je k'o cijela Srbija.

A Fata će na to:
- Srbija ti je u govnima, fulao si rupu.


Pita učiteljica decu u školi šta je najbrže. Kaže Milica:
• Avion.
Ana kaže:
• Raketa.
Jovica kaže:
• Misao, jer čim nešto pomisliš odmah je to to, zato je misao najbrža.
Učiteljica će na to:
• Bravo Jovice!
Ipak ustade Perica i kaže:
• Moj tata je brži!
• Kako sad to? - upita ga učiteljica.
• Pa čuo sam kako je sinoć u krevetu mami rekao: ''Izvini, svršio sam pre nego što sam mislio.''

Pita sin dinosaurus mamu dinosaurusa:
• Mama, hoću li ja kad umrem ići u raj?
• Ne, sine, ti ćeš ići u muzej.
Sta pita konj zebru kad je vidi?

- "Jel ti to dres?"

Popeo se Mujo na drvo, a u tom trenu naiđe Haso i pita Muju
- Zar si popio Red Bull!?

A na to će mu Mujo prstom na desno:
- Ne Red Bull, nego pit bull.


Pita kćer Jamesa Bonda:
Tata, mogu li izaći večeras?
Može, ne može!


Zasto je bog izmislio pijanice? Da ruzne zene ne ostaju same.


Pijanac se u tramvaju ispovraca na krzneni kaput neke dame. - Svinjo jedna odvratna, kako vas nije sram! - A kaj se ti... stuc... deres, pogledaj se kak TI zgledas!


Tata - zapitkuje Ivica oca - Zasto kirurzi nose maske preko lica? Pa da ih kasnije pacijenti ne bi prepoznali


Pito Haso Muju:
- Bolan Mujo, što tvoje djete spava gore na regalu
A Mujo odgovara:
- Ma svake mi noći djete ispada iz kreveta... a ja ga ne čujem kad padne...

Malo o plavusama .Svim uvrjedenim plavusama se unaprijed ispricavam.

Kako natjerati plavusu da se nasmije u ponedjeljak?
=> Ispricas joj vic u petak.


Zasto plavusa plese ispred semafora?Misli da je u disku.

Ovaj sam ja smislila:

Gdje se plavusi brzo mjenjaju dan I noc?Kad prolaze kroz tunele.

Zasto plavusa uzima pusku u ducan?Jer na vratima pise vuci.

Zasto plavusa uzima ljestve u ducan?Jer pise visoke cijene.


Zasto je Bog dao plavusama 2% mozga vise nego konjima? Da ne bi srale po ulici za vrijeme parada.


Koja je razlika izmedu plavuše i prostranog svemira? - U prostranom svemiru ima nade za inteligentnim zivotom.


Dvije plavuše kupuju karte u kazalištu.
- "Za Hamleta?", upita blagajnica.
- "Ma ne, za nas dvije!"

naughtysmijehbangludthumbupzujowinkroflroflroflnut

Ispricavam vam se zbog prostota.
Nadam se da sam vas nasmijala.Pozdravljam vas sve I ostavljajte mi kommiche,pa cu ja vama.Pozz



/ Say what you got (29) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.