TNTgirl

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

Procitaj pa ces vidjeti.

Nekaj o meni
ime:Martina
rodila sam se:9.4.1995
kvart:DUGAVE
hobi:kosarka
Ja se sam cura koja
se stalno zeza sa svima
i zbija sale samo na vas racun.
Neam decka ni simpatiju mrzim skolu,
a zapravo ko ju voli.Imam malog buraza
i to je uzas.To je sve o meni.Pozz







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr









adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!



Za majmuna mi je ime reko buraz(ima 2 i pol godine),a Uško je zec kojeg sam prije imala.ali je uginuono.


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com




MMystical
AAmazing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images















subota, 24.03.2007. at 18:58

COOL

Hej ljudovi.procitajte cijeli post,please.Puno vam hvala kaj imam 163 kommicha.Paulica tnx very much.I svi ostali hvala velika.Stavila sam novu pozadinu.Nadam se da vam se svida.Jedva se krecem po skoli.Znate kak je to tesko.5 minuta prije neg kaj zvoni ja krenem,ali nikad nije 5 nego 6-10 minuta.Dobila sam zuljeve po rukama.Neki dan sam pukla i pocela sam hodat po gipsu.Ne bi bas smjela,pa sam poslije 5 koraka sjela i osjetila bol u stopalu.Mislim da sam jos dodatno sje..la nogu.Nema veze glavno da se gips vise ne vidi nego samo potpisi.Ha ha.Jucer sam isla gledat svoj klub(Novi Zagreb)kak cemo spusit od Montmontaze.Dosla ja u 1. cetvrtini i Montmontaza vodi 12 razlike.Cure su se trudile al bas nije islo.Na poluvremenu sam ih sve pozdravila i malo popricala. Hanina mama je najbolje navijala.Od pocetka utakmice ona je podrzavala cure.U 3. cetvrtini su pocele igrat ko lude.Samo kaj smo imale 2 najgore sutkinje,kak su te zene glupe.Nikaj nisu sudile.To jest samo ono kaj ne treba.To svi misle,ne samo ja.HANA,BEGA,ANJA,SEREMET I TINA SU LEGENDE.Napravile su 18-2 u 3. cetvrtini.To vam zanaci da su u 3. cetvrtini one zabile 18 koseva,a Montmontaza 2 kosa.Coll a?Tak su one igrale do kraja i u zadnjih10 sekundi Montmontaza je vodila 60:58.Al Bega je poludila i napravila dvokorak na slobodnom bacanju.Zabila je kos pod faulom.Naravno koza od sutkinje nije priznala kos jer je mutava.Bega je zabila obadva bacanja.Rezultat 60:60.To nije sve luda sutkinja je u zadnjoj sekundi sudila neki faul sva sreca za nas.Legenda BEGA je zabila 1 bacanje i pobijedile smo 60:61.Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj.Poslije mi je Bega rekla da je mislila na mene dok je sutirala slobodna bacanja.Sutra ujutro idu u Osijek.Meni tata ne da.Jbg.Uf kolki post.Ostavljajte mi kommiche i ja cu vama.I da kak se stave stranice znate ono od blogova koje citam.Unaprijed hvala na odgovoru.kiss pozz



/ Say what you got (55) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.