TNTgirl

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

Procitaj pa ces vidjeti.

Nekaj o meni
ime:Martina
rodila sam se:9.4.1995
kvart:DUGAVE
hobi:kosarka
Ja se sam cura koja
se stalno zeza sa svima
i zbija sale samo na vas racun.
Neam decka ni simpatiju mrzim skolu,
a zapravo ko ju voli.Imam malog buraza
i to je uzas.To je sve o meni.Pozz







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr









adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!



Za majmuna mi je ime reko buraz(ima 2 i pol godine),a Uško je zec kojeg sam prije imala.ali je uginuono.


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com




MMystical
AAmazing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images















srijeda, 14.03.2007. at 17:24

NOVOSTI

Ej ljudovi.Imam najnoviju vijest.Igrale smo protiv Croatie i ja sam krivo stala.Prvo sam mislila da ce proc,al sam trazila izmjenu.Probala sam stati na tu nogu i svaki put kad bi stala zabolilo bi me.Sljedece jutro(jucer) sam rekla starcima da me jos uvijek boli.Oko 16:00 smo krenuli(tata i ja) u Klaicevu.Naravno isla sam slikat i ispostavilo se da sam skoro odlomila dio kosti u stopalu.Znate onu kost ispod malog prsta koja malo viri.Da sam jace stala na tu kost morala bi na operaciju jer bi mi se skroz odlomila.Sad moram cubit doma najmanje 3 tjedna.Za tjedan dana stavljam gips.Sad imam longetu.Uzas zivi, ovo mi je prvi dan,a ja vise ne mogu mirovat.Dobro je kaj ne moram u skolu.Sad slusam mjuzu,pjevam i pisem vam.Hana drzim vam fige da prodete na drzavno.Znam da je tesko bez mene ali.....Ha,ha,ha salim se.Mozete i bez mene 3 tjedna,mozda 4.Sad cu cesce pisat postove i kommat vam svima.Sorry nekima se blog nece otvorit,al pokusavat cu.Stvarno ne mogu izdrzat bez kosarke 3-4tjedna.Ajme utrnula mi je noga moram se malo dignut...................................................Stvarno ne mogu izdrzat jos me i guzica boli.Imam jedno pitanje za vas,ostavite mi odgovor u kommichima.Trebam li cesce stavljat slikice i uredit boxove?Ajd kissam vas sve bye



/ Say what you got (25) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.