totalna ludacha

utorak, 12.09.2006.

napokon


ove godine bila sam u na hvaruStarigradu 2 tjedna.tam mi je bilo najbolje,caja je bila samnom i širacka je Evo,napokon sam došla,na moru mi je bilo prejebeno,upoznala sam tolko novih ljudi i svi su zgodni,bila sam u ražancu i na Hvaru,u došla,a u ražancu sam bila s bakom,al sam našla društvo pa sam.A kad dođoh u Zagreb upoznala sam predobre tipove,zgodni i nisu glupi al sve kaj je dobro nestane kad tad,jedan od njih ošo u ameriku.šmrc šmrc al dobroživot ide daLje.


za njega
When I met you
I didn`t let you
That you show me
How much you care

I would like to
Say I LOVE YOU
And be your darling always

Then you said
That you like my best friend.
That was soo shocking for me,
You have broke my little heart
And i didn`t know how I will go on

Then I looked all the things around
and realized that the things reminde me of you

after I finaly get over you
you said that you are going away
i was soo hurt

I wanted to wake up,
but that wasn`t a dream
that was painful reality
you have gone
and left me crying
and i could cry to death
but instead:
I WILL WAIT AND LOVE YOU FOREVER

12.09.2006. u 08:49 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me