totalna ludacha

srijeda, 31.05.2006.

I'm back finaly

Napokon,domogla sam se neta i evo pišem post.Primite moje duboke isprike što nisam dugo pisala al kaj možeš.U školi imam rusfaj,užasno mi je,moram učit,al niš ne zapamtim...Fiziku sam učila cijeli dan,nekaj sam zapamtila,al samo dio,onda išla na ritmiku i tamm umrla,radili smo 3 koreografije;Pump it,Don't phunk with my heart i onaj glupi Amadeus kaj sam ga pol zaboravila.Onda sam se vratila doma i morala učit biologiju.Danas me pitala.U ponedjeljak me Bulerica zamijenila s Vrabecom,on je kasnil 2 min i kad sam ju pitala jel mogu na WC rekla je da sam kasnila 2 min i da se natjeravam s Mravuncem,pa kak ne bi jer mi ošamario.To mu je postala već navika.ZATO MRAVUNAC MOLIM TE NEMOJ ME VIŠE ŠAMARAT JER NE OSJEĆAM POL OBRAZA.I kaj je najgore ja nemrem njega lupit jer je on pre jak.Sam mi skupi ruke(moje 2)sa njegovom jednom a druga mu je slobodna pa mene šamara.I prije tjedan dana mi se podrigivo na uho a b-kači prolaze i smiju mi se,osjetila sam kaj je jel prošla 2 dana.I danas,dođem na hrvatski a stareica mi kaže da potražim svoju zadaćnicu,išla sam kopat po ormaru,nema niš,da mi zadaćnicu bekača ja tražim,nema je pročitala sam nekima zadaćnicu(suljiću)bilo mi je dosadno,sad neznam jel mi bu ju našla il ne.Ma matematici mi je bilo užasno dosadno,crkal sam,vrabec me proglasil bezgaćom jer sam pepi rekla:Bobo skidaj gaće,ja ne nosim gaće i nikada nisam i ti to dobro znaš.I to rastrubio po cjeloj školi,a jučer me šmalcelj proglasil razrednim simbolom,al ne samo mene nego citiram:"ti ti tvoje dvije stalne cimerice".šmalcek ubi se.Al dobro,bit će bolje.Nemam više kaj pisat,valjda sam sve napisala
myspace layout

myspace layout

31.05.2006. u 12:15 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me