totalna ludacha

utorak, 18.04.2006.

njema nasljova

bk ljudi mahmahmah kak mi je dosadno jedva ćekam 7 da vidim koku nisam je vidla 3 dana ,a caja nemre s nama šmrc,al bit ću dobro.
i ćuk jel si pročito prošli post a sigurna sam da jesi molim te pročitaj kaj piše PONOVNO!!!!!!!!!!!!a vi ostali pročitajte iduće:



RECEPT, probajte .... stvarno je dobar!
Kupite prase.

Popijte jednu rakiju.

Stavite prase u rernu.

Popijte jos dve rakije.

Stavite celzijuse na 375 rerna.

Popijte jos 3 rakije casice.

Ukljucite rernu.

Rakijte jos 4 casice.

Prenite okrase.

Rakijte jos bocu jednu.

Povi pilo na prase.

Casite jos sipaj rakije jednu.

Pecite rakiju jos 4 sata.

Izvadite rernu iz praseta.

Ohladite da se prase saceka.

Uzmite rakije jos bocu jednu.

Isprasite sece.

Stolirajte na servis.

Bogolite se mogu.
mahmahmahmahmah
boooooooook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pusa skoro svimawinkwinkwink

18.04.2006. u 17:01 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me