totalna ludacha

nedjelja, 16.04.2006.

DANAS SAM SE DIGLA U POL 9 I OTIŠLA SAM U KUPAONU, OBUKLA SE I VIDJELA DA MI STaRCA NEMAsmijehsmijehjupiiiiiiiii oni su bili na misi da blagoslove svu onu finu papicu,a to jeona prepina šunka u kruhu kaj bi mogla žderat danima,jaja naravno,poriluk,fuuuuuuuujrolleyes i najfinije kolače(makovnjaču,jafa tortu,čokoladnu salamu,i neke kolače od kokosa mljac(ja sam to radila),kad su došli svi smo jeli,ja sam dobila koju kilu.......i ja jedem a neko me zove,to je naravno bila caja,pitala me da idem na misu s njom.i išla sam.al je i na misu išla i moja sestra koja me cijelo vrijeme gledala i poslje mi prigovarala citiram:kaj je tebi,kaj ti neznaš da se u crkvi ne priča?cijelo vrijeme si pričala.mogla si poslje ostat pa pričat!"-kraj citatabangbangbang kad sam došla doma gledala sam televiziju pa sam išla jest,onda mi je došla baka i donjela mi punu vreću čokolada i svega slatkog...........njam,sad sam pojela zadnji komad najveće mikado čokolade.
tak bi htjela da mi caja il koka dođu,al caja je u kazni a koka na vrbniku.šmrc
jedva čekam da mi glavina donese leksikon pa da potrgam zadnje strane di su skoro sve cure napisale jelena + zdravko bangbangbang sad čekam da mi goti dođu i dosadno mi je.gledala sam reprizu oceanivih 11,kako su brad pitt i matt damon zgodni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
da sad napišem kog sam sve vidla na misi:marinčić,ronča,zobec,zobec junior,i još neki osmaši,žička,vegy,vegina sestra,ana,,kkarlo jurišić žićkin tata,neki susjedi.......................
ja bi htjela ić nekam na more s cajom ili bilo kim
par pitana za vas:
1,ko vam je najzgodniji sedmaš/sedmašica
2,najružniji sedmaš/sedmašica
3,kaj mislite i radasu,zobecu?
4,kaj mislite o kosjenki?

16.04.2006. u 18:33 • 31 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me