totalna ludacha

subota, 15.04.2006.

ma koji naslov????????

danas sam bila na "misi"(vani) is cajom,zvala sam i koku al je ona bila na putu na vrbnik!šmrc ja i caja smo bile malo u vrtiću malo u grabaru....u pol 7 se ona sjetila da pozove dečke kojima treba dulje da se pojavi nego meni da se spremi van,znaći pol sata.čim su oni došli caja je pogledala na sat i sjetila se da mora bit domabangburninmad i kad su oni došli u zraku se osjetio miris axa africa miris je takooooooooo dobar,i nakon 5 minuta sam skužila čiji je,zamalo da nisam pojela karla taj miris čini svakog privlačnim,i još te njegove oke i način kak sve gledaeek pa dase rastopiš!!!!!!!krenule smo doma duljim putem,i prvo srele bekačice,idemo dalje i vidimo moju simpu koji je taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako zgodan!!!!!!!!!!!!!eekeekeekoči su mi ispale.On je bio sa svojim burazom koji ima 18 godina i nosio je sanduk bavarije odvratno al mu opraštam.i usput se malo počeše po guzici(valjda su mu gaće ušle u dupe,)to stalno radi pa se onda što je još odurnije počeše po jajcima.fuuuuuuuuuuuuuj.dobro al ljubav sve oprašta.ajde da vam ga opišem:on je plavuša,(malo glup al lijep)ima madeže na faci kaj mi se jako sviđa pogotovo ak je oko usne kak ima onaj dino iz sex,škola i odrastanje,ima široka ramena,nema baš pločice al nema veze,nema ni pileće nogice kaj većina dečki ima nego su fino popunjena,nije žgoljav...................malo se zna jadno obuć,al ima i svojih svijetlih trenutka! nije metroseksualac što je najvažnije!!!!!!!!!!!!
jel pogađate ko je?????naughtywavewave ja ga obožavam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sad mi je dosadno treban nać nekaj da se zabavim.dajte mi ostavite komentare
veliki kisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!

15.04.2006. u 20:24 • 64 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me