totalna ludacha

petak, 14.04.2006.

prvi post

Evo ovo je moj prvi post!kissmahmahmah
Neznam o čem da pišem al probat ću nać nekaj da kažem koju riječ il dvije o sebi.Naravno živim u Malešnici i moj život nekada zna bit užasno dosadan a nekad je i dobar ,ovisi koji je dan,kakvo je vrijeme il kog prvo vidim kad se dignem.Skoro svaki dan prvo vidim facu sestre pa sam mrzovoljna.U školi mi i nije baš nešto lijepo ,ovisi kog nema na satu.Najsretnija sam kad nema Hmure stolara i vukušića,ostali su ok.naravno većina razreda isto tak misli.no dobro,da pričamo o prijateljstvu :za mene je prijateljstvo:važno,sveto,najdragocjenije, čak bi se odrekla svoje simpatije zbog prijateljice,mislim da je to najvažnije.Na svu sreću imam super frendice koje bi to napravile i za mene(bar tak mislim).Moje najveće razočarenje su dečki kaj me gledaju kaj da sam biftek kaj bi ga odma pojeli!? Dečki dajte se zapitajte jel cure tak gledaju vas!!cure nisu takve!Ja imam 2 brata i seatru,sve skupa užasno!
U utorak nam je došla doktorica,brijem da je sam nama došla i pričali smo o pubertetu,do kad smijemo ostat vani,kakvi su roditelji prema nama,kad se osjećamo dobro,a kad loše................
Ja se osjećam dobro kad vidim simpu,kad žlabram s frendicama,kad jedem nekaj finega npr.zagrebački s krumpirićima,kobase ,kulen,čevape....... kad gledam titanic ili leonarda di capria il mata damona.
Loše se osjećam kad me neko zajebava,vrijeđa il tak nekaj,kad me starci nepuštaju van kao sad,i užasno me zanima kaj radi društvo u parkiću?hmmmmm............ jedva čekam kad mi caja il koka sve perepričaju,blago njima one imaj dečke,a ja sam jedina singl tam,dobro i luka je isto al nema veze,JEL IMA U ZAGREBU KOJEG DOBROG,PAMETNOG,ZABAVNOG,PRIČLJIVOG,DUHOVITOG DEČKA?????????????? Ak takav postoji nek se JAVI!!!!!!!!!!!!!!! gladna samnjaminjaminjami

14.04.2006. u 20:17 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me