< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































utorak, 13.11.2007.

hm...sad bi ja kao nešto pametno trebala napisat...eek...mda...žnj...eto većina toga po starome...i dalje život provodim zujeći i čekajući dan kad opet on dođe...cerek...ocjene su mi super osim te šugave matematike...nadam se da ću dobit dva...zubo...posvađala sam se debilček s mamom jer me živcira jer me ne pusti na more k ivanu...tata kaže da može ali ne mora ona srat i rekla sam joj da me baš briga da ću ja otić da mi nemože ništa jer imam 18 godina...dali je to bila pametna ideja???...namcor...pa baš i nije...mama se naljutila i rekla da joj se ne obraćam...nut...ali kao i uvijek popustit će ona...smijeh...kad ja napravim onu svoju žic facu...hihi...mda...uglavnom sad bi kao trebala učit matematiku i biologiju a ne tu srat po blogu...kad ovo tako i tako nitko neće čitat...nut...hehe sad bi sve napravila samo da ne moram gledat u te brojkice pa sam poslušala ivana i išla napisat post...iako je debilan i neznam više što da pišem pa pišem gluposti...gluposti..gluposti...dosadno mi je...a niš idem se spremat za školu da ne zakasnim...pusek jedan vejiki svima...fino...volim vas sve a najviše tebe ivane...wave...



| whispers of the past (100) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.