< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































ponedjeljak, 26.03.2007.

...ah...

Have You Ever Really Loved A Woman?

To really love a woman
To understand her - you gotta know her deep inside
Hear every thought - see every dream
N' give her wings when she wants to fly
Then when you find yourself lyin' helpless in her arms
Ya know ya really love a woman

When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one
Cuz she needs somebody to tell her that it's gonna last forever
So tell me have you ever really - really really ever loved a woman?

To really love a woman
Let her hold you - til ya know how she needs to be touched
You've gotta breathe her - really taste her
Til you can feel her in your blood
N' when you can see your unborn children in her eyes
Ya know ya really love a woman

Chorus

You got to give her some faith - hold her tight
A little tenderness - gotta treat her right
She will be there for you, takin' good care of you
Ya really gotta love your woman...

AH...KADA BI SE DEČKI PONAŠALI PREMA OVOJ PJESMI...SVIJET BI BIO SAVRŠEN...yes...BAREM ZA MENE...KOJA NIKAD NEMA SREĆE U LJUBAVI...bang...JAKO SE ŽELIM ZALJUBITI A NEMOGU...cerek...UPOMOĆ...ŠMRC...

ŽELIM SE ZALJUBITI!!!!!! ZAŠTO JE TO MENI NEMOGUĆE!!!!!!!



| whispers of the past (8) | Print | x |

petak, 23.03.2007.

...da ziher...

Da onak ziher...moš si mislit...pa neće me nitko uvjerit u suprotno...hihihi...ma uglavnom...jedva čekam sutra...lijepo ću se napit...bit s frendovima...zabavit se...i zaboravit na sve gluposti...wiiiiiiiiiii...to mi je najdraže...živim za subote...wiiiiiiiiiiii...nadam se da će bit alkohola...inače...aaaaaaaaaaa...glavom u zid cijelu večer...nadam se da tomica ima dosta tvrde zidove...hihihi...a niš idem ja...danas mu idemo kupit dar...jedne cool bokserice s natpisom i još neš sam ne znamo šta...nešto perverzno...hehe...smislit ćemo mi već nešto...bokić...nadam se da ćete i vi svi zabavit ko i mi...papa...



| whispers of the past (2) | Print | x |

petak, 16.03.2007.

...drugo mjesto...

Hihihi...danas smo bili na bazenu...kak kul...bile smo druge od tri ekipe...hihi...bravo mi...bilo je baš supač...uglavnom...bzzzzzz...zrinkec je rasturala...i Lana i svi mi...plivali smo ko ribice...ja sam si skoro popapala naočale kad sam skočila...ma bravo ja...ali ipak sam ok odplivala...izgubila sam cd...žnj...negdje je u neredu u sobi...pa mislim stvarno moljakam đuru za taj film onak mjesec dana i napokon ga dobijem i sad ne znam di je....šmrc...ja bi fredija...aaaaaaaaaaaa...sutra slavimo Sv. Patrika...pitam se pitam što se radi na taj dan...hihihi...dali ima veze s alkoholom...ma ne uopće...aaaaaaaaaa...napit ćemo se...i napit ćemo Mateju i Teu i Arianu...ma sve...hihihi...sutra ćemo se zabavit...wiiiiiiiiiiii...uglavnom ...pišem gluposti...hihihi...papa....pusek



| whispers of the past (3) | Print | x |

ponedjeljak, 12.03.2007.

...buci bu...

Onak ddddddd...pogazi već polumrtvog dječaka...i sad je on faca kao skuži neš...lud...i debil ide tražit ubojicu...kao hrabar je...blabla...ulazi u kukuruz a do tad mu ovaj ubije curu...no...dobro ajd nije ju ubio...al skoro...pa mislim kako predvidivo...nut...hihihi...žnj...pretpostavljam da niko nema pojma o čem pričam...al evo meni dosadno...zujo...pa bezveze pišem...gledam djecu kukuruza......aaaaaaaaaaaaa...nož...aaaaaaaaaa...veliki nož...aaaaaaaaaa...šmrc...rolleyes...pa zaš svi već spavaju...žnj...ajme kak me strah...žnj...namcor...a niš neznam više šta da pišem...a nebi da će neko uopće ove gluposti čitat...hihihi...mah...laku noć...papa...



| whispers of the past (2) | Print | x |

petak, 09.03.2007.

...wiiiiiiii...

Sinoć smo bile u Sobi koju smo tražile ko luđakinje nekih sat vremena...hihihi...bang...uglavnom bilo je super...jedva čekam replicin sljedeći koncert...smijeh...uglavnom...blog mi se ne želi otvori...hm...zanimljivo...a sve druge mogu otvorit osim svog...headbang...nadasve zanimljivo...hihihi...ajme bzzzzzzz...bezveze meljem...ajd papa...bok...sam sam htjela reć REPLICA RULZ...



| whispers of the past (4) | Print | x |

srijeda, 07.03.2007.

...fuj...

hihihi....evo dođoh samo da nemoram učit hrvatski...bravo ja...ma dobit ću tri il četiri...nadajmo se...rolleyes...uglavnom...žnj...igram neku igricu...vampir sam i grickam ljude...naughty...wiiiiiii...bila sam na pilatesu neki dan...kao moram ić zbog zgloba i te gluposti...a mene buba guza...nut...pa mislim stvarno ak idem zbog zgloba...zašto sam onda tam sat vremena mučila moju guzu...šmrc...namcor...a trenerica meni tvrdi dsa te vježbe vježabaju zglob...a ja onak moš mislit...hihihi...uglavnom...bzzzzzz...bezveze pričam...a niš...idem grickat dalje...thumbup...wiiiiiiiiii...papa...pusa...kiss....auč...



| whispers of the past (1) | Print | x |

nedjelja, 04.03.2007.

...wiiiiiiiiiiii...

Bokić! Kako nam je danas prekrasan dan! hihi! ...smijeh... wiiiiiiiii... Danas sam odlučila da nikad više neću onakve gluposti pisat na blog...hihihi...niti će me išta više tako izbacit iz takta...wiiiiiiiiiiiiiiiiii...ajm bek....hihihi...pusa svima...



| whispers of the past (3) | Print | x |

petak, 02.03.2007.

...wiiiiii...

Danas nam je sretan dan...sretan dan...našoj muvici rođendan...rođendan...wiiiiiiiiiiiiiiiiiii...guba...danas nam je mateja proslavila 17 godina...wiiiiiiiiiiiii...a sutra se idemo napit u to ime...wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...nakon duuuuuuuuuuugo vremena...wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...jedva čekam...hihihi...



| whispers of the past (1) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.