prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































četvrtak, 21.12.2006.

...još samo jedan dan...

Ajme danas je srijeda, ustvari više nije kad je prošla pomoć...onak ddddddddd...ajme već je četvrtak to znači da je onda petak i da je polugodište gotovo...nemrem vjerovat pa to nije moguće da je već prošlo tri mjeseca...nije moguće...to nije istina...fuck...kako vrijeme prolazi...život će tako brzo proć...i brzo ćemo bit starčići...dosadni debeli i nepomični...sinovi i kćeri će nas hranit i brisat nam guzicu...onak dddddd...vrijeme daj uspori malo...di češ tak brzo...
Čovječe još samo godina i pol s mojim 3.e. pa nemrem vjerovat pa kak ću se ja oprostit od njih...plakat ću ko kišna godina...ne bi...mogli bi svi past nekoliko puta razred da malo to produžimo...kaj mislite o tome...odlična ideja...ja sam se već bacila naposao...pošto je jedan a ja sutra odgovaram kemiju i fiziku a nisam ni pogledala...hahaha...sad ste vi na redu...onak dddddd
Joj ariana neznam zakaj mi luka nije odgovorio kad sam mu rekla da ću ić s njim na kavu možda sam utipkala krivi broj kad sam slala s maminog...fuck...kak sam retardirana...a možda jednostavno ne želi više samnom na kavu...ali zakaj bi me onda uopće zvao da bi odmah odustao...onak dddddddd
Ma ustvari ko bi uopće mene zvao na kavu možda je on fulo broj...vjerojatno...sto posto...neznam kaj si ja zabrijavam da mu se sviđam...hahaha...ta mi je dobra...žnj
Sutra idemo na koncert a nemamo pojma ko pjeva...onak dddd...sad kad mi dođe Severina i Toni Cetinski...to su mi dva "najdraža" hrvatska pjevača...
Ajme da pa ova iz biologije me nije ni pitala a zaključila mi je pet, hrvatski sam sve čitala sa zida a talijanski naštrebala na putu do škole...ova luđakinja iz likovnog je pohvalila moj rad a ja to napravila u 10 min...skinula s interneta i zbuksala u word...onak žnj...nisam ni pročitala...žblj
Proći ću sa 3,7 ili 3,8 čovječe kak sam dobra ponosna sam sama na sebe...a mami samo zbrijala na početku godine da ću proć s pet...koji sam ja brijač...hahaha...žnj
Joj jedva čekam praznike pogledat ću sve horore koje imam...bar ću imat ćemu pisat post a ne šta sad bezveze serem...žnj
Bio je jučer Dančijev krizmani kum...nemrem belivat kak se pozgodnio...onak naraso je smršavio i još je uz to pametan i sluša dobru mjuzu...onak dddddddd...žnj
Joj Kristina opameti se...glupačo jedna ko da bi tebe neko htio...hihihi...pe gle fakat...
Ajme da u zadnje vrijeme baš nisam imala vremena za Zvonimira...sori Zvonac...on je legenda...cijelo vrijeme je samnom...baš je super ima za sve isto mišljenje ko i ja...baš se slažemo...žnj...još da je stvaran...hahaha...žnj
Ajme idem ja dosta s glupostima...dođem vjerojatno i sutra...valjda...možda...nadam se...žnj



| whispers of the past (0) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.