prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































ponedjeljak, 18.12.2006.

...zašto je skinny morao umrijeti...

Nemogu vjerovat odem u kino napokon gledat nešto što nije horor...tea me napokon nagovori i onda mi ube Skinnya...žnj...
Film je bio tak tužan zato su meni draži horori jer bar znaš da će svi na kraju umrijet... al nije ni ovaj bio loš dapače bio je vrlo dobar...žnj
Sama sebe čudim u zadnje vrijeme...ima jedan dečko u školi nije mi zgodan ni ništa al malo prečesto razmišljam o njemu...onak dddddddd...
Al nema veze on je ak dobar i on će bit moja slatka tajna a vi sad razmišljajte ko je to...hahaha
Tak i tak niš od toga jer ne želim više nikad biti u životu ovako povrijeđena....
žnj
nije fer...
Danas smo se opet svađali zbog maturalca...i to sve zbog naše "najdraže" raske...ona kaže da smo mi jedini koji se nismo dogovorili...kad nam glupača neće pristat na nikakav kompromis...da nebi ona slučajno putovala busom jer ona nemože spavat u njemu... nema veze kaj bi onda bilo pol jeftinije...briga nju ona tak ide besplatno...onak dddddd
Ženo dj malo popusti...neznam šta smo mi svi skrivili da smo baš nju dobili za rsku...onak ddd
Ja bi Sretnu...šmrc...ona bi s nama i na kraj svijeta...onak ddd
A ne ova oće u Prag di je već bila 20 puta i ak se tam neide kak je ona rekla nejde se nigdje...onak dddddd
Kak ona uopće može živjet a zna da je svi njeni učenici mrze...ja bi se rađe ubila ngo bila takva...mogli bi mi njoj pomoć da je više ne mrze..samo moramo smislit način na koji ćemo to rješit...možda je otrovat al ne o je preblkaga smrt za nju... smislit ću ja većnešto preko praznika..osim ako se ne dogovorimo za maturalac....hahaha...koji sam ja brijač...moš mislit
Onak dddddd...spava mi se...idem ja...



| whispers of the past (2) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.