prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































ponedjeljak, 18.12.2006.

Današnji dan nije bio ništa bolji ko ni ostali!!! Ujutro sam se posvađala s mamom zbog Lučkog, jebiga neda mi još uvijek si brije da su baka i deda tam!Pukla je i ona! Ne shvaća da to tam stoji pusto a ova kuja gore sam uživa u cijeloj kući sama! Mrzim je....
Ajme a ja znam da bi baka i deda volili da to ne bude pusto a ne mreš to objasnit mojoj mami! Onak dddddddddddddddddddddd!
Ajme nemam pojma di ćemo za novu godinu! Užas još samo dva tjedna, nemogu vjerovat d je još jedna godina prošla! Užas kako vrijeme prolazi! Baš smo učili da je neki brijač u pjesmi napisao da je prolaznost vremena najgora ljudska kazna! Slažem se s njim...
Ništa nije tako strašno kao kad shvatiš da stariš i da ti je suđeno da umreš i da umru tvoji najmiliji a ti nemožeš ništa učiniti...život nije fer...
Ajme ajme, sutra je kemija zadnja prilika da ispravim jedinicu, ponoć je a ja nemam blage veze ničemu...užas
Mrzim školu...mrzim sebe...
Zašto se nemogu natjerat da učim...
Tak sam zbedirana Matej me ubio u pojam al mi je Miran dao nade...on mi je rekao da nisu svi dečki đubrad i istina je...on je fakat drag...
Ko i Damjan, mucica mala mi je tak tužna zbog kelića a ona je tak hladna prema njemu neznam kak da ga utješim...Damjan pusica tebi...
Da bar mogu voljet sebe ko što volim druge...
Možda bi mi bilo ljepše...
Ajme neću više bezveze srat jer ću se sam bedirat sve više i više...kad ću se više naviknut da nemože sve bit super...
Onak dddddddddd.
Laku noć do sutra............odnosno danas prošla je ponoć
Onak dddddddddd...



| whispers of the past (1) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.