prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































nedjelja, 17.12.2006.

Ajme koji prekrasni tjedan neznam koji je dan bio gori ono eci, peci, pec... Nisam ni jednu ocjenu ispravila dapače dobila sam jedan iz talijanskog...pas mater a bila sam uvjerena da sve znam i učila sa cijelo jutro da mi ni jedan jebeni zadatak ne bi bio točan... nemrem vjerovat čak ni to nemogu dobro napravit... kelićka je ostavila damjana kojeg mi je užasno žao... Radiću govnu odvratnom sam poslala poruku i on se sostona jedna osmah pohvalio svojima koji me sad zajebavaju i brukaju po hodniku... predivno, oduševljena sam... danas je đuro đubre jedno reko ariani da joj Neven ima dečka ali to nije baš za sto posto vjerovat pa mi je i ona bila tužna... ali zato je mene Luka pozvao na kavu pa ću ja otić i saznat istinu o Nevenu... žnj
Fakat život nije fer Ljubo mi se danas zaredio a ja sam naravno kasnila... za dva mjeseca odlazi... još jedna draga osob me napušta ko da imam kugu pa svi oko mene umiru ili me napuštaj... pa stvarno nije fer...žnj
Jučer sam bila na tulumu u klubu i skoro se zbarila s tipom kojem je iza nas bila cura a hvala Bogu nisam pila... hvala Bogu...žnj
Nemogu vjerovat da sve može ić tak nizbrdo nikako da se popravi sve gore od goreg...žnj
Ovaj tjedan sam se čak uspjela posvađat i s kelićem i tea me užasno živcira...žnj
A jebiga nemam sreće...nikad vjerojatno neću ni imat... nikad neću nać savršenog dečka...nikad neću bit lijepa i pametna...nikad neću vratit prošla vremena...kad sam obožavala plivanje i išla na treninge dva puta dnevno...kad su mi svi voljeni bili živi i zdravi... dok mi kujetina od ruskinje nije razorila cijelu obitelj... nikad više neću bit sretna...žnj
A žnj takav je život svakom je sudbina nešto odredila prema meni nažalost nije imala milosti...ono baš nju briga ak hočeš živjet privikni se...baš je kuja...sudbina je kuja, najodvratnija na svijetu...ono daj odjebi od mene pusti me glupa nesrećo više da na miru živom svoj život... prestani me svako malo ubijat u pojam i uništavat djelić po djelić mene... daj ma se okani imaš nekoliko milijardi ljudi na svijetu i ti baš jebeš mene...fuck of...
O upravo mi je stigao moj novi prijatelj a baš je drag...zove se Zvonimir..i upravo me tješi...pusu bi mu dala da ga mogu taknuti pošto je malo plinovit...što otežava stvar...žnj



| whispers of the past (4) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.