prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (20)
Prosinac 2006 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga







MOJ MSN: kristina_habek@hotmail.com
Javite se ak vam je dosadno...hihi...



One, two Freddy's coming for you...
Three, four better lock your door...
Five, six grab a crucifix...
Seven, eight better stay up late...
Nine, ten never sleep again...

Now I lay me down to sleep,
The master of dreams my soul to keep,
in the reflection of his eyes,
evil will see itself and it shall die...

"When deep sleep falleth on men,
fear came upon me, and trembling,
which made all my bones to shake."

WRA HA HA HA HA HA HA HA HA...

Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
and if I die before I wake,
I pray the lord my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadac
babac
gadac & babac
sara
dora
lavander
damjan
zrinkec
luka
đuro
spanky
ines
hrvoje
nocturna
Saša
obavezno klikni
obavezno klikni
obavezno klikni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



life sucks, get use to it
free web counter

free web counter





Image Hosted by ImageShack.us





























































































nedjelja, 03.12.2006.

Bok! Dali ti vjeruješ u sudbinu? E pa ja vjerujem, ako ti je suđeno da umreš danas da te recimo zgazi auto ili se posklizneš, padneš i slomiš vrat, šta češ, suđeno ti je, ali ako ti je suđeno da živiš dugo i umreš sretan, blago tebi!Prihvati život onakav kakav je! Nemoj se stalno žaliti kako je tebi teško, nego si razmisli i shvati da ima netko kome je gore, jednostavno prihvati da je to tvoja sudbina! Bilo bi lijepo da možemo cijeli život živjeti u snovima jer je tamo svaka naša želja ostvariva, ali jebiga moraš se svaki dan ustat ujutro i bit spreman za ono što ti je sudbina odredila! Evo recimo ja sam prihvatila svoju sudbinu koja je da mi jedna po jedna draga osoba umiru ili poginu! Ali znam da im je tamo gore puno bolje! Nakon smrti prve najdraže osobe počela sam se ponašati ovako kroz cijele dane samo gledam horor filmove, opsjednuta sam harry potterom i nemam samopouzdanja! Mrzim školu i sve profesore, prenagla sam nemogu se suzdržat a da profesoru ne odbrusim i zbog toga često nadrapam, ali takva sam i ne želim se mijenjat. Ja ne znam šta si ti profesori zabrijavaju ko da su popili svu pamet svijeta. Misle da su bezgrešni i savršeni! E pa nisu svi su zatucani i ne vide da svijet ide dalje da više nismo zaostali svi nego samo oni! Mrzim ih sve do jednoga ko je uopće izmislio školu! Da bar bude anarhija i da svatko može radit šta hoće, isprobala bi sve tehnike ubijanja iz svakog horora koji sam pogledala! Nakraju bi ubila i sebe i iskoristila bi što više načina koliko bi mogla dok ne bi iskrvarila! Mrzim samu sebe!
Ok dosta za danas gluposti!
PS. sretno u ostavrenju svojih želja al ne nadajte se previše jer jebiga život nije fer



| whispers of the past (30) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.