pjevazujosmijehnutnaughtyJEDNA PRIČA....

Znaš onu..ako je prozor otvoren, vjetra nema a osjecas propuh ili whistle, demon ti ulazi u kucu. Ako je sve zatvoreno, vjetra nema a osjecas "propuh", Sotona ti ulazi
.

ABOUT ME XD:

I aM:
- Stephanadead

NiCk:
- Steph,Štufa,Stefana...ŠTUFANAItd.XDnut

I loVe:

- Music(nemrem bez nje XD)thumbup
- Čokoladu( i to Milku :p)pjeva
- Net & Msn(na tome provedem cjele dane)fino
- My mobile(nemrem bez toga)rofl
- Nuttelu(Mljac mljac)njami
- Jednog ljepog dečkacerekcerek
- Ljetosmijeh
- Novalju(ja bi tamo)cool
- Zabavu(hehe zlobni smjeh)zubo
- Crnu boju & Ljubičasti svjet(hehe naj colours)partynut
- Svoju blog(best blogec ever)heherofl
- Moneygreedygreedy
-Noć(dark night lol)thumbup

I HaTe:

- Kukavice(mrzim te ljude)mad
- Svađeheadbang
- Stupid people
- Praviliceburninmad
- Školupuknucu
- Učenje(to je dosadnooooo)zijev
- Tračare(ogovaraju iza leđa)mad

I LiSeNt:

- Avril Lavigne(best best best)cerekcerek
- LaFee(caricaaaaa)nutnaughty
- Fall Out Boy(odličan bend)nut
- Aloha from hell(naj naj naj bend)
- Simple Plan
- Britney Spears
- Connectyes
- Red Jumpsuit Apparatuscerek
- Thompson(malo naše domaće muzike hehe)nutnuthrvatskahrvatska

My FrEnDs ArE:

- Jana(cerekzujonaughtyroflthumbup)
- Ana(hrvatskapartynjamithumbupgreedy)
- Viki(nutnaughtyzujodeadroflbeljzubo)
- FiliP(smijehzujothumbupgreedynutpartysmijeh)
- Alen(pjevazujosmijehnutnaughtybeljzubo)
- Vale(ludzujosmijehpartynutnaughtyrofl)
- Mops(thumbupzujonutnaughtydead)
- Rasa(cerekroflthumbupgreedy)
- Paula(cereksmijehbangnutnaughty)
- Karla(thumbupfinopjevacerekzujohrvatska)
- Jela(thumbupgreedysmijehsmokinparty)
- Ivor(zujosmijehnuteekzubo)
- Ivana (zujonjamicerekwinkrolleyeseekyesbeljroflkiss)
- Lovre(thumbupfinopjevazujosmijeh)
- Josip(thumbupsmijehpartyzujo)
- Ivan P.(finonjamipjevathumbupgreedyeek)
- Tin(smijehnutnaughtyzubobeljrofl)
- Arka(winkyeseeknutbangthumbuphrvatska)
- Isus (yeswinkludsmijehthumbupeekzujonjami)
- Neno, Ljudo,Vex,Bačani,Bišćan-fora dečki al
nisu baš najfrendovi(zujosmijehnutnaughtypjevafinodeadroflzubobelj)

MsN:
i.love.myselves@hotmail.com
SkYpE:pokvareno_deriste


PAR FORA TEKSTIĆA

Oči me tvoje zaluđuju, osmjeh mi donosi sreću. Znaš li dušo da Te nikad zaboravit neću?

Jednog dana prestat ću disati, moje će srce prestati kucati, prekršit ću neka pravila i ponekad lagati, ali ovo ti mogu obećati-uvijek ću te voljeti

Želim ti biti san u najljepšoj noći, riječ ljubav što niz usne će proći, misao što ti se po glavi mota, mali dio tvog života.

Je li grijeh sto te zelim svaki tren i sto mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog zivota cekalo nekog kao sto si ti... ICH LIEBE DICH

Oprosti! Priznat ću Ti nešto: neću te voljeti vječno. Ne ljuti se, ni život nije vječan. Voljet ću Te jedan mali dio vječnosti. Onaj mali dio koliko traje moj život.

Kada bi se stvorila ruža svaki put kad pomislim na tebe, cijeli svijet bi konstantno bio prekriven ružama.

Kad jednoj ljubavi dođe kraj, slabići kukaju, energični smjesta pronađu novu ljubav, a pametni su je već odavno imali u rezervi.


EMO TEKSTIČI:

Always Create Your Own Dreams and Live Life to the Fullest


Dreams can come true if you take the time to think about what you want in
life. Get to know yourself. Find out who you are. Choose your goals carefully.
Be honest with yourself. Always believe in yourself. Find many interests and
pursue them. Find out what is important to you. Find out what are you good
at. Don't be afraid to make mistakes. Work hard to achieve successes.
When things are not going right don't give up ~ just try harder. Give yourself
freedom to try out new things. Laugh and have a good time. Open yourself
up to love. Take part in the beauty of nature. Be appreciative of all that you
up to love. Take part in the beauty of nature. Be appreciative of all that you
Live life to the fullest.
Create your own dreams and follow them until they are reality

Susan Polis Schutz


1.Jos ga volim,
i dala bi sve da opet bude kao prije,
jer zelim osjetit da je tu uz mene,
i svaki trenutak zivota svog posvetila bi njemu...

2.Ako bog postoji,
onda mora da je kreten,
jer mi uzima sve najmilije,
sve sto sam u zivotu htjela,
sve za sto sam zivjela,
uzeo mi je njega,
za kojeg bi se jutrima budila,
kojeg bi nocima sanjala,
a sad mu ni traga nema...

3. Jebes ovaj zivot, jebes sve,
kad zivim od jebene uspomene,
a znam da smo jedno drugom sudeni...

4. Al jednom cu skupit snage,
i reci cu mu sve,
sve sto mi je na srcu,
i briga me taman da me odjebe,
znat ce koliko mi znaci,
koliko mi treba...

5. Everyone aroung me sings so free,
like there is no one watching,
but I sing when I'm alone,
I think I don't have that strenght to step up,
and show what I've got,
maybe I just don't want to be seen...

6. But I want to sing,
to scream my soul out...

7. Patiš dok ne shvatiš, akad shvatiš, tada patiš, jer si shvatio da si uzalud patio...

8. Ono što je bilo, moralo je biti, a ono što nije, nije ni moglo biti...


9. Životna je ironija što ti cijeli život sole pamet, a ti umireš od šećera...

10. Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti da izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli!!!

11. Because it's my life,
my way of living,
my way to survive in this world,
and the way I will die...

NEKE SLIKICE

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



evo mene i eme....lol...

Image Hosted by ImageShack.us


evo nam našeg lovra...lovrica...lol..

Image Hosted by ImageShack.us


evo nam lovrice i leice.....lol....

Image Hosted by ImageShack.us


evo moje najfrendice Jane.....lol...

Image Hosted by ImageShack.us

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZAJN

Opis bloga

Ovo je blog o meni i mojim ludarijama i glupostima koje
izvodimo moja ekipa i ja u Novalji i u Zagrebu...belj
nadam se da će vam se svidjeti ovaj blogec..
i da će te mi ostaviti puno ali puno
komentara i zabavite se....
Kisać!!!mahwave


evo jednog teksta koji sam skinula s sisterkinog bloga:)...

Hvala svima koji su srali o meni i
ogovarali me iza leđa,glumili mi lazne
prijatelje i na kraju me ostavili na cjedilu...
To me je još više ojačalo!!!

Linkići

Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

evo blogec od moje sisterice...fora blog posjetite

evo blogec od moje frendice-sare...fora cura s fora blogomzubo

evo blog od ivekice...tj. ivane....fora blo...=)yes



KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGECU!!!nutsmijeh

Counters
Counters

NEŠTO MOJE SA STRANE...

Najljepši dan? - Današnji!
Najveća zapreka? - Strah!
Najlakša stvar? - Pogriješiti!
Najveća pogrješka? - Odustati!
Korijen svih zala? - Sebičnost!
Najbolja zabava? - Rad!
Najgori poraz? - Obeshrabrenje!
Najveći stručnjaci? - Djeca!
Najveća radost? - Biti drugima koristan!
Najveća tajna? - Smrt!
Najveća mana? - Biti loše volje!
Najopasnija osoba? - Lažac!
Najgori osjećaj? - Mržnja!
Najbolji poklon? - Oproštaj!
Najpotrebnije? - Obitelj!
Najbolji put? - Pravedan put!
Najljepši osjećaj? - Nutarnji mir!
Najbolje prihvaćanje? - Osmijeh!
Najbolji lijek? - Optimizam!
Najveće zadovoljstvo? - Izvršen zadatak!
Najveća snaga? - Vjera!
Najljepša stvar na svijetu? - LJUBAV!"





EVO JOŠ NEŠTO SA STRENE :P


Zaboravi ga...
Zaboravi njegovo ime...
Zaboravi njegovo lice...
Zaboravi njegove poljupce..
Njegov topli zagrljaj...
Zaboravi ljubav koju si jednom poznavala...
Zapamti da on sada ima novu osobu...
Zaboravi kada cujes da pustaju vasu pjesmu...
Zapamti kako si plakala po cijele noci...
Zaboravi kako brzo proslo...
Zaboravi ljubav koja je bila samo dio proslosti...
Zaboravi da je rekao kako te nikada nece ostaviti...
Zapamti da je otisao ZAUVIJEK!!!!


Krenuo sam jednim osmjehom
U potrazi za tobom
Tražeći tvoju strast
Pogledom te dodirivao
Vidio te u svojim vizijama
Potaknut ničim
Sam bez objašnjenja
Tražio tvoj predivni osmjeh
I opet vizija
Pogođen jednom riječju
Pokleknuo sam
Radostan što postojiš
Barem u mislima



EVO MOJE SLIKICE XD


Nemojte se smijat....XD

Image Hosted by ImageShack.us












petak, 22.08.2008.

Hvala životu za sve greške što mi je dao,jer sada...samo dalje idem pametnija..i ruku na srce... nikad sretnija...

Znači nakon dugo dugo vremena koje sam provela na moru pišem postek...yesTokom ljetnih praznika mi se dogodilo puno puno novih događaja npr. upoznala sam nove ljude, stekla frendove ,zabavljala se,doživjela jedno nezaboravno iskustvo koje baš i nebi htjela ispričati jer se to radi jedne osobe koja nebi htjela da cijeli svijet sazna za to.Hvala bogu što mi je u tim trenutcima dao osobe koje su bile uz mene cijelo vrijeme i nisu me ostavile.Sada kada razmišljam o tome dođe mi da zaplačem ali jednostavno si utulim u glavu da to nije vrjedno mojih suza.crycryZnam da zvuči jadno jer neznate o čemu se radi ali pokušajte me svatiti.Nekad nesmijemo baš sve reči...ipak tko zna tko sve ovo čita.Sada kada je sve prošlo mogu samo žaliti što nisam drugačije reagirala ali kako se ono kaže:"Život je jedan i nema reprizu!"Ponekad bi mi baš željeli da se to promjeni iako znamo da se to nikada neće dogoditi.rolleyesU zadnje vrjeme sam stalno nešto baš inspirirana tužnim temama.Neznam zašto no u zadnje vrijeme mi se cijelo vrijeme događaju neki tužni događaji.Ah šta ja tu mogu...mogu samo biti zahvalna ili žaliti što su se ti događaji dogodili.Ja sam recimo zahvalna jer sam iz tih događaja naučila puno toga.Znam da se stalno vračam na tu temu ali jednostavno mi nejde u glavu ćemu nam život daj ljepe trenutke kada ih na kraju sve pokvari lošima.tuzanUvjek nam oduzme ono što nam da...mislim možda je to zato da bi nam mogao dati nešto drugo ali to drugo je teško zamjetiti...teško je svatiti da nam je dao to drugo jer mi patimo za onim što smo izgubili.Znam da se to neće promjeniti ali jednostavno se nadam da će se dogoditi nešto što će mi ostati u sjećanju i to zauvjek ali u dobrom sjećanju.Al dobro ako je tako odlučeno tako neka bude ako je to moja sudbina neka onda bude...ja se neću žaliti.No dobro mislim da nebi više trebala pisati o ovim tužnim temama ipak bi bilo ljepše za mene i za vas da kada svratite ako uopče svratite na moj blog...da pročitate nešto ljepo što mi se dogodilo.
No dobro sada će uskoro boring škola i moram ić u kupnju.smijeh
Jedva ćekam da se skupi stara ekipa iz kvarta tj. iz reazreda i da odemo zajedno van ili negdnje.naughty

No ajde ljudofi idem vam ja...neda mi se više pisat.Al ovo će biti dovoljno...hehezubo Ajde voljam vas puffaaaa!!!!
Ostavite koji kom ako svratite!!!Hehehekisskissmahwavemahwave



| Obriši mi suzu (19) | Printaj | xD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.