EvO mAljO sLJiKiCa

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster <br />
and more

Maljo o meni
IME: moje se ime ne spominje uzalud (sara)
PREZIME:hm, nije za javnost
NADIMAK: viky, vuja, kjara, saky...
GOD:12 (ali mi je mozak na razini novorođenčeta)
MSN:vujicicka_95@hotmail.com
VOLJIM: sandra, frendove, frendice
čokoladu, sladoled kiss,
šifotinje...
MRZIM: školu, proresore( gadovi),
jednu osobu, kolinje....


Cute Myspace Generators



Make Your Own Love Letter



Glitter Symbols - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentaRi no iL yes

dizaajn by MaLa CuRiCa

Opis bloga

a kaj da kažem, moja sranja iz života stavljena u ovaj blog.

Blogovi koje ja čitam:
http://piccadille.blog.hr
http://brunce222.blog.hr
http://demonchilduther.blog.hr









Myspace Falling Objects













Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 21.04.2008.

Blja, Blja

Kako je danas usran dan. Prvo sunce, onda kiša pa više nije tak toplo. Ah, kaj se može, life sucks!!! Sada sam se vratila iz škole i dobila sam dve petice, ali iz grupnog rada. Mrzim život, školu, Idu..........ma sve osim nekih osoba...Ljubav prema SANDRU je malo oslabila, a ja to ne želim,malo mi se sviđa jedan drugi dečko...on zna o kom se radi, ako će čitat post.....I kaj da vam kažem ''LIFE IS A BITCH'' THE END!!!!



| reci nešto.. (0) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.