travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O NikoliniCi

niska.....161,5 cm....yessmeđa....8 sam razred...živim u Novoj Gradišciheadbangvolim nasmijane ljude...volim kad me ljudi nasmijavaju...heh

Aj još neki blogovi od piplova koje poznam

http://kako-se-ljubiti.blog.hr/
http://blond-girl.blog.hr/

četvrtak, 22.04.2010.

e današnji dan u školi...zanimljivo

Morali smo doći u školi u pola 12 zbog šugavog papirusa kojeg smo skupljali. Moj razred je prviii al samo zato jer je Tanja dodala kojih 200 kg više. zubo
Jer smo bili izvanredno dobri pod tim skupljanjem nastavnica nam je odgodila test iz geografije. Wihiiiić!!
Pod engleskim sam očekivala takvu bruku, ali iznenadila sam se. Nastavnica ni riječi o meni i Ditteu. Iako je malo jučer ispitivala njega. Jadan!
Pod tehničkim smo se toliko zabavljali da sam se skoro upiškila. smijeh
Ajme bilo je pre. I još se Šćuki Tanji upucavao. Ajme koje scene. Ona nosi naočale i slučajno u njega pogleda, a on njoj pošalje pusu. Jadna Tanja od srama nabi naočale do kraja i do kraja škole u njega ni zuc.
Poslije tehničkog smo ostali ja i moj Ditte ispred učionice i imali mali trenutak nježnosti. Ali kao i uvijek netko je to morao pokvariti i naš poljubac je postao kao jadno malo dodirivanje usnica. A za to sve je kriva KINESKINJA. mad(znam da ovo nije gramatičko točno ali kad ne znam kako se točno piše) I am going to kill her!!burninmad