30.01.2009.
"..Mene ništa promijeniti neće-Ja ću biti Ja..!.. =) .."
Jeste li kad imali noćne more?
Ja da..i upravo jednu ovih dana....
A druga se dogodila isto nedavno...

Stravično...pa poslušajte,...

..sanjala sam da me je netko izričito povrijedio..
Netko tko mi užasno znači vratio se nekome...kome nikad više ne bi trebao.
Većina mojih prijatelja bila je u jednoj prostoriji..svi smo bili skupa..
I on je napravio nešto preda mnom s tom djevojkom..zatim je digao pogled...ugledao mene i shvatio je šta je napravio..
U meni su se skupile suze i suze..i BOL...
Srušila se nada što živu me držala...Moje oči gorjele su od boli, ali nisu plakale....
NIsam si dopustila da plačem..ali on je samo nastavio započeto..
I više nije bilo važno- tko smo i što smo bili..
Sve je nestalo kao s vjetrom...on se u tom trenutku vratio njoj!..
Sve je izgledalo kao da je stao preda me.. izvadio iz mene sve moje osjećaje i skakao po njima.....udarao ih svojim nogama da se jednostavno stope i propadnu u Zemlju...
Još nekoliko puta njegov je pogled pronašao moj...
Ali sve uzalud...i dalje je činio ono što je želio....
I to sam onda rekla najboljoj prijateljici i drugoj prijateljici...
A one su samo gledale hladnokrvno u mene... u smislu: "pa šta sad???"
.boljelo je to...nitko osim mene nije vidio što se dešava..
što oni rade..samo sam ja gledala ono što više nisam trebala..
a bol je sve više parala moje tijelo... moju dušu..
i ono srce koje je kucalo samo za njega....
Priznajem,..da me u snu više boljelo to što nisam imala prijatelje koji su trebali stati uz mene.... dok sam ja tonula..
Mogla sam da biram dal da nestanem ili potonem...
A oni su samo ledenim pogledom gledali u mene...
Kao da nisu znali da je on upravo cijeli moj život...
Zamislite to u stvarnosti...
Da cijeli život budete uz svoje najbolje prijatelje..govorite im svoje tajne..
Tu ste za njih u svakom dobu...i umrli bi za njih..
A onda kada vam se dogodi nešto poput ovoga u mom slučaju,
Da se lomite da preživite..
A oni vam ne mogu reći ni A...oni vas samo zanemare..
Kao da vas 1.puta u životu vide...
Više me je to boljelo nego kad sam vidjela što mi je on napravio.
I dok se to sve tako vrtilo...a ja se vrtila u vrtlogu svoje boli i tuge..
i osjećaju da umirem... probudila sam se iz te noćne more...
Osjećala sam se jednako tako slomljenno..kako da je bila stvarnost.
Mislila sam da ću isto trena umrijeti..
I ovako budna suze su tekle i tekle..
Jer još uvijek je ta bol bila u meni..iako sam se probudila..
Iako je ovo sve...HVALA BOGU.. bio samo jedan san..
Jedna odvratna noćna mora..koja mi se ponovno odvrtila da me slomi.....

Ali prolazna...bio je poslije tu..da me zagrli..utješi..
Da razgovaramo..i da riješimo sve da znamo što imamo...


Image and video hosting by TinyPic

...u zadnje vrijeme gubila sam samopouzdanje u sebe..
imala sam samo loše misli o sebi..imala same probleme...
no...ojačala sam...
i odlučila sam..
da neću nikad više da zbg nekih budala da se osjećam tako..
jer vrijedim...vrijedim..
kao što vrijedi i svaki čovjek na ovoj planeti...sretan


"Igram se sa svima..
Što su meni...sad ja radim njima!"


Image and video hosting by TinyPic

i ojačala..i snažnija..
i znam tko sam..koga želim..i koga imam.. :)



lutajuci..
dosla sam u luku..
..i...
plesala sam s
valovima.
...i tad...
u sred moga plesa...
.....sve je stalo...
tuga me obuzela..
oci su mi govorile ne
a dusa je vapjela za toplinom
koza za dodirom..
..
koliko mi je samo trebalo
da shvatim.
pa ja ga volim.
ja imam svoj spas.
mene cekaju moje smeđe oči.
njegove smeđe oči.

(autor: my iwanche)


A sada vraćam se u stvarnost...
Zaboravljam ovaj ružan san..
I pozz vas sve djevojka oko koje treba toliko truda..
Koja je ponekad tako komplicirana..
Koja katkad zatvori iza sebe vrata...zablokira ih..i neda nikome pristup...
Ali uvijek provale...da je spase...

Image and video hosting by TinyPic

A sada sam djevojka koja priželjkuje prvi miris proljeća..
I sunce..da ju ugrije...
te njegov pogled..
i zagrljaj svojih bubica.. :)







Komentari (18) On/Off

04.01.2009.
"-..samo meni ti si sedativ, niko kao ti ne prija mi...-"
…sad je srce stijena i ne plače, ne boji se koraka uveče…

Image and video hosting by TinyPic

Praznike provodim izlascima van i naravno čitanjem knjiga..thumbup
I trošenje para na mobitelu..zubo
Izležavanje..uživanje...zima ju ne sprječava..naughty

Trenutno čitam: William Lashner : Kobna pogreška..
Ugl....knjiga je krimić....svidio mi se kako opisuje jednu ženu koja je ubijena,,,
i kaže: "Ali usne su joj bile tako bolno zakrivljene da niste mogli u njih pogledati, a da ne poželite dodirnuti ih svojim usnama."

Trenutno slušam: Dinu Merlina..
Na tv-u pratim: Rebelde..

~~
Prepustila sam se..
Prepustila sam se pa štogod se dogodi..
I došlo je niotkud...
Dogodilio se..
I zapravo sam sretna...

Image and video hosting by TinyPic

Okrenila novu stranicu..
Ne okrećem se staroj i istoj boli...ne vraćam se dje sam jednom pala!
Podjelila sam dva kovčega..
U jednom su sve moje boli koji je sada čvrsto zaključan i ne želi da se moja bol ponovo vrati i otključa taj kovčeg..
U drugom su spremljene sve lijepe uspomene..sjećanja....sva sreća.
I moja sreća otvarat će taj kovčeg često..
Kada poželim se tih trenutaka....

Image and video hosting by TinyPic

Katkad je najlakše na ovaj način...
Znam i sama da je sreća prolazna..
Dopustila sam si da mi ne bude više stalo do nekih stvari..
I bolje je...

Postavljeni novi ciljevi..no mali...
Ne volim promjene velike..
najbolje je sve ostaviti kako je..
Možda to poboljšati..noo ne mijenjati...

Image and video hosting by TinyPic

Trenutno zadovoljna..thumbup
Sobom...ma sa cijelim svijetom...
Bar mislim....

Bara želi,čeka,sanja,nada se...i voli...cerek

Komentari (47) On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Unknown

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**

"Ne postoji osoba koja nije sposobna
da uradi više od onoga što misli da može."



Breathing

...Ammy...
..Zabranjena istina..
..Cyanide-butterfly...
...Smile:)...
...Stela-djevojčica poginula sa
7 god...Posjetite..



Blog.hr
Blog servis



Sky is falling

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us -- don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!



Take me away










Credits
Layout: doughnutcrazy
Adjustment: DesignFreak