<body> Unlike others - Život jedne tineđerice..xD - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

iRiS_d_LiTTle GiRl

Nie da imam nest spešl za rec..

iiMe: iRiiS

PreziiMe: žNj

HsK zNaK: RiBa

RazReD: 6.a

graD: zaGreb

KvaRt: FeRka <3

šk0ola: sMeĆe xD

Fejs: saM Me DoDaJte =))

Msn: ak ocete pitajte =))

Jos NesT o Menii: WoLiim JednOg DeČeCa..<3<3.. dostupna sam na mobu 0-24 xDe.. SlusaM sWe pRoBleMe FrenDica..ii iiDeM u gL sKoLu ii u sLoBoDnO wRiJeMe kLoŠaRiiM pO kWaRtu xDe..ii oBozawaM sPonGeBoBa & MaRkiiCe ii to je to
ps. I l0ve bl0ndys (decke ofc) <3<3<3. one blondy st0le my heaRt < / 3

FreNd0wii:
pRenGa
eLLa
Ria
MaLLa
PePa
Maia
PaTy
NiKa
renY
DoNa
žakY

Ob0ožaWaM:
sPonGeBoB
JeDnOg DeČeCa <3
mJuZu
CoNveRse
VaNs
TeRRaNova
BubbLe GuMs
PeaCe
PuRpLe
kLošaRenJe Po KwaRtu xDe
pRazNiike
čOksU
mCdoNaLds
sWoii MoB
pLaw0k0se decke <3

MrZiiM:
LaŽi
UmišLJeNe
ŠkoLu (smeće)
RuzNe tRenuTke
NeKe LJuDe
CaJke


Photobucket

MuSiC SaVeS Mee <3

Ahh.. sta bi ja bez mjuze..

Hmm.. trenutno slusam:

PaRaMoRe

LadY GaGa

BeYonCe

KaTy PerrY

Avril

I jos puuuno puuuunoo togaa. xD



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Photobucket




CREDITS

x



Unlike others
07.04.2009. - 19:42

Još sam zbunjena. neznam sto mi se dogodilo. raspala sam se. na tako male dijelowe. na dijelowe sjecanja. i sada zaprawo znam sto sam. ali neznam sto zelim. ne zelim sawrsenost. ne zelim totalnu nesawrsenost. samo zelim ljude koji ce me voljeti, grliti, paziti. ljude koji nece pustiti das opadnem. ljude koji ce me sprijeciti da odem. ljudi kojima je stalo do mene. cekam da nadem takwe ljude. koji bi me sprijecili da opadnem i naprawili me sretnom. jer ja nisam poput drugih. ja sam osjetljiwa. ali i twrdoglawa. malo paranoicna. i spešl. wolim biti u centru pažnje ali mogu podnijeti i da nisam. smatram da moim frendicama nie stalo. ali ipak smatram da je. volim ih. i oni mene. ali mozda jednostawno neznaju kak da to iskazu. neznam ni ja. ali ja se trudim. Romana mi je jucer priznala da me traca. i da joj nisam najbolja. a ona je bila moe ljeto. twrdi da sam ja nju ogowaral. al nisam. i nikad nebi mogla. jer je ona sawrsena. ii stwarno je wolim. nikad je nebi mogla powrijediti. ii nadam se da nikad necu. <3<3<3 wtp Romana. znacis mi toliko na owom swijetu. ii jednostawno te wolim. <3. wolim i swe was cure. wi ste swi moe nade. MY HEROES <3. ee da sad sam se ja sjetila. odem ja dns na fejs i widim Patriciinu biljesku koa se zowe: my heros.. kao prwo Patricia KRIWO si napisala. kao drugo to sam ja smislila. al boli me k**** za tebe. necu se ja swadat s tobom. newolim se swadat. fkt newolim. =(( aj gibm sad. sutra cu uredit post. xD



| 15 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>