<body> Lots of fake friends make a fake smile in you.. but one true friend makes lots of true smiles =)) - Život jedne tineđerice..xD - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

iRiS_d_LiTTle GiRl

Nie da imam nest spešl za rec..

iiMe: iRiiS

PreziiMe: žNj

HsK zNaK: RiBa

RazReD: 6.a

graD: zaGreb

KvaRt: FeRka <3

šk0ola: sMeĆe xD

Fejs: saM Me DoDaJte =))

Msn: ak ocete pitajte =))

Jos NesT o Menii: WoLiim JednOg DeČeCa..<3<3.. dostupna sam na mobu 0-24 xDe.. SlusaM sWe pRoBleMe FrenDica..ii iiDeM u gL sKoLu ii u sLoBoDnO wRiJeMe kLoŠaRiiM pO kWaRtu xDe..ii oBozawaM sPonGeBoBa & MaRkiiCe ii to je to
ps. I l0ve bl0ndys (decke ofc) <3<3<3. one blondy st0le my heaRt < / 3

FreNd0wii:
pRenGa
eLLa
Ria
MaLLa
PePa
Maia
PaTy
NiKa
renY
DoNa
žakY

Ob0ožaWaM:
sPonGeBoB
JeDnOg DeČeCa <3
mJuZu
CoNveRse
VaNs
TeRRaNova
BubbLe GuMs
PeaCe
PuRpLe
kLošaRenJe Po KwaRtu xDe
pRazNiike
čOksU
mCdoNaLds
sWoii MoB
pLaw0k0se decke <3

MrZiiM:
LaŽi
UmišLJeNe
ŠkoLu (smeće)
RuzNe tRenuTke
NeKe LJuDe
CaJke


Photobucket

MuSiC SaVeS Mee <3

Ahh.. sta bi ja bez mjuze..

Hmm.. trenutno slusam:

PaRaMoRe

LadY GaGa

BeYonCe

KaTy PerrY

Avril

I jos puuuno puuuunoo togaa. xD



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Photobucket




CREDITS

x



Lots of fake friends make a fake smile in you.. but one true friend makes lots of true smiles =))
19.03.2009. - 19:04

Sjedila sam, razmišljala i shwatila:
Najbolji prijatelj postoji samo jedan, i to onaj kojemu ćeš cijeli život poswetiti, prepričawat swoe događaje, goworit swe tajne, koi će te tješit kad si tužna, i smijati se s tobom. To je za mene Danijela, jos od 5. razz. Ali postoje i drugi prijatelji. Oni koji su me iznevjerili, al toliko toga su učinili za mene da ih nemrem preboljet. Ni zaborawit. Al im nemrem ni oprostit. Sad čvrsto u rukama držim lančić koii mie Romana donijela iz H&M-a i razmišljam. Znam da me ZAPOSTAWILA, kao i Ria, Patricia, Pepa. Ali tolko sam vezana uz njih da ih nemrem pustit. Jel su me toliko puta nasmijali, i swe. Ali jednostawno činjenica da su im Frankopani drazii od mene me ubija.


Photobucket

Zato jer Danijela nikad ne zaborawi na mene. Kad me nema u skolii skuzi, kad me one ne pozowu wan, ona me pozowe. Kad sam tužna uwijek me nasmije. Kad widi da nešto nie u redu ond me utiješi. Bez nje moii žiwot nebi imao smisla. I zato joj oću reći jos jednom HWALA <3<3 jer kao sto kaze moii naslow koi sam sama smislila: "Lots of fake friends make a fake smile in you.. but one true friend makes lots of true smiles =))"


Photobucket



A sad jos nest. Dobila sam 5 i 4 iz hj. wii.wii. pisali smo matisu. nisam stigla napisat do kraja. grr. nemam zbora dns. sad bi ja treala bit u gl skoli na zboru xDe. ii nezz jer owo cudno al na hrwatskom sam dns cula kao da me neko zowe. ja se okrecem al niko me ne zowe. xD. cudno. =)) jos samo sutra i onda wikend. wii.wii.wii.



I cure.. ako nemogu ziwjeti s wama, nemogu ni bez was, ali kao sto je Ria rekla: SWE IMA SWOJ POCETAK I KRAJ
pa ako cete se i dalje owak ponasat prema meni goodbye

Photobucket

I sad oped malo moe maste kou sam upotrijebila.. i malo boli.. ii dobila owo:

Don't come asking for me <3
don't come asking for help <3
couse you weren't there <3
when I was scared <3
and so alone <3
with no one by my side <3
so don't come asking for me <3
couse I just said goodbye <3
to you <3
to them <3
to world <3
to life <3
but I will never say goodbye to my true friend <3
couse I just can't let go of his hand. <3<3<3<3



| 36 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>