why should I care what other people think of me.I am who I am and who I wanna be....

ponedjeljak, 27.11.2006.

informacije

I kao što sam rekla u 5 sati su bile informacije...JOJJJJJJ!!!!!!burninmadburninmadburninmad Dakako,stara mi je išla!!! otišla oko 5 do5 i već se vratila u otprilike...5 i 15....kad sam čula auto,srce mi je počelo kucati 1000000000000 na sat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! znala sam da će se derati,da će mi kvocati i davati mi prodike kao " pa šta ti misliš upisati,šta želiš biti čistačica?!!?!" ali kad je došla,nije ni ušla moju sobu i to mi je bilo ful čudo,pa sam je zato zvala ( ipak sam imala mudayesyesyes) u svoju sobu da je pitam šta misli o mojim ocjenama...i kad sam je pitala,samo je hladnokrvno rekla " pa,dobro je...al može i bolje"_____to da je rekla moja stara,MOJA STARA...NO WAY............nonoyes...ALI IPAK JE
I MOGU REĆI DA SAM SE FUL IZNENADILA!!!!!coolcoolcoolnuteekeekeekeek!!!!!!!!!!!
a šta ću!!!!!!!!! ajd bok i pussa do sljedećeg posta.......pusichcerekcerek

- 19:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.