LIFE OF HORSES

17.02.2007., subota

Nakon duuuuuuuuuuuuugo vremena!!!

Nakon dugo vremena vam se ponovo javljam...i to bolesna!Bolesna sam cijeli tjedan i stvarno me mučio taj kašalj kad počne nema prestanka..a što ćeš!!!Znam da se stvarno nisam javljala i priznajem neće se ni popraviti jer da kažem da oče lagala bi a to baš ne bi htjela jer sam se nedavno ispovjedala!Inače u razredu mi je super zabavno i smiješno...jako nas je puno bolesno i kad sam bila u školi bilo nas je devetero i polako se naš broj povećavao ali ne tako brzo, sada je došlo na nas red da se razbolimo...i tako!Iskreno da vam kažem da mi jako nedostaje škola iako me čeka test i ispitivanje iz povijesti, zemljopisa i engleskog...no dobro da ostavim malo školu sa strane!!!Bila sam u Stružcu da posjetim malo svoju Al Dai i bila sam oduševljena.Al Dai se jako zdebljala i nisu se uopće osjetila rebra da vidite kakvo je to veselje bilo.Ona nije znala što će od ponosa.Lagano je glavu stavila u naslon i počela kaskati kao da lebdi a onda polako je počela radit i ispruženi kas,te cijelo vrijeme joj je rep bio visoko u zraku.Njbolji dio je tek kasnije došao na red kada je išla puni šprint preko cijelog dvorišta.Mahala je snažno i ponosno glavom te joj je rep ljepo sršio u zraku...madivota je to bilo gledat takvu ljepota se rijetko viđa.Tada sa rekla da joj niti jedan konj s interneta znate oni „savršeni“ nije ravan.Tmo je došo još jedan preljep pastuh holsteina sive boje bio je jako ljep.Pero je pričao kako je jednom kad je njega i još jednog ždrijebca isto holsteina pustio van da su počeli divljat po dvorištu i veliki je odjednom se zaletio u ogradu i preskočio je ko iz šale tako i drugu, pa treću, te tako obišao sve susjede.Ponovo ćemo ići u Stružac u utorak ustvari ja neću jer moram u školu.Gazela evo pa će se svaki čas oždrijebit samo je pitanje vremena.Nemam pojma kako će se zvat ždrijebe pa mi možete malo pomoć!!
Moram vam reći da mi jako nedostaje Alfi i da će postat ponosni tata...jedva čekam

...evo malo slikica da se podsjetitie svih njih...

Alfi i Liza
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Al Dai i Gazela
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
- 00:11 - Komentari (142) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije