LIFE OF HORSES

15.01.2007., ponedjeljak

HI!!!

Evo napokon novi post.Ispričaj te me ali sam bila na putu pa vam nisam pisala.Bila sam sa Laurom i njezinom obitelji na izletu.Ujutro smo se digli u šest sati i krenuli prema Krku u 8 sati te došli u 9.45h.Navratili smo još da posjetimo još i konje, moja Gazelica svakin danom sve ljepša i ljepša, a jedva čekam da oždrijebi.Slike nažalost ne mogu stavit jer ih ne mogu prebacit ali samo da znate kako je slatka s tim trbuhom!!Krenuli smo na put i naišli na neki ranč u Sinj bilo je dobro ali dečki nisu bili baš oduševljeni jer smo kasno došli pa su nas požurivali , a ja san izgubila volju za ikakvim jahanjem na kraju sam napravila par krugova.Jako su me iznenadili kako su staromodni, moj im tata kaže kako tamo na našem ranču jašu samo cure a oni na to naglo odgovor(citiram) «Kod nas samo dečki jašu , ali one bi i Alku trčale, one bi bila Alka.Ma da ne bi one..marš sa pregačom u kuhinju!!!!!!!!».Gledala sam u njih kao da su s Marsa pali kako su ponižavali žena samo što nisam skočila na njih, ali nema što dečki su bili stvarno zgodni i mladi!!!Prešli smo cijelu Dalmaciju, a najviše smo bili u Hercegovini.Tamo sam posjetila svoju rodbinu u Rakitnu, Posušju i Čapljini.Nisam ih vidjela tri godine pa sam stvarno bila vesela.Kad smo išli po Hercegovini znalo se prepoznat gdje žive Hrvati ,a gdje Srbi i Muslimani.Muslimani su dosta siromašni i jadni tamo, te im je jako prljavo i neuredno,a i prepoznala su se ta sela i po grobljima.Posjetili smo još i Mostar i vidjeli most gdje je rijeka Neretva.Most je bio sa strane gdje su bili Muslimani živjeli.Bilo je tamo mnogo Džamija, a u podne je izašo neki čovijek i počeo pjevati tamo neku molitvu na nekom stranom jeziku, što ja znam.Onda smo išli posjetiti izvor rijeke Bune koji je najveći izvor u Europi, a jedan od pet u svijetu.Stvarno je bio preljep a tek stijene kako su bile preljepe.Svaki čas sam mislila da će se svaki čas sve srušiti kako je strmo!!Poslije smo išli nekom cestom do Dubrovnika ali je bila dvosmjerna a stao je jedva jedan auto, malo smo naletili na drugi auto ali hvala Bogu sve je dobro prošlo.Onda smo naletili na neku tvrđavu koja nije imala ni naziv samo je nešto na nekom spomeniku pisalo o hrvatskim žrtvama koji su digi mještani(zaboravila sam kako se zove).Napokon kada smo došli u Dubrovnik nažalost niso uspjeli na zidine, ali smo otišli u Ston na neki hotel i tamo smo večerali.Vlasnik hotela dopusto nam je da lovimo ribe u akvariju i ako je ulovimo dobijemo gratis.Nakon malo mučenja Laura ju je ulovila i onda su je oni spekli i pojela ju je!!!Sobe su nam bile super , a tamo smo se Laura, Mateja, Mate(moj braco), Loren(Laurin brat) i ja tukli i lovali po cijelom hotelu bilo je baš super.Uglavnom dobro smo se proveli.Sutra ujutro smo malo obišli Ston i vidjeli zidine koje su sada duge 5 km, a orginalne su 7 km.Najveći zid poslije kineskog u svijetu taj je zid čuvaosolanu koji su ljudi krali a ujedno je i branio i kopneni prolaz na kopneni Pelješac pa se uopće nije moglo doć na otok kopnom.Navratili smo još i na izvo Neretve i prošli kraj Neretvanske doline koja je bila puna mandarina i naranča koje su se tamo uzgajale, ma predivno!!Tako smo još do Splita popili kavu jer sam tamo bila za maturalac pa sam sve već vidjela i tako smo se vraćali doma, navratili do strica najeli se i u krpe!!Mislim da vam je dosta čitanja osim toga boli me ruke!!

Evo malo slikica....ustvari puno:))))))))

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 16:00 - Komentari (209) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije