< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

1. Bar 5 ljudi na ovom svijetu te toliko voli, da bi za tebe umrli.
2. Bar 15 ljudi na ovom svijetu te cijeni takvu kakva jesi.
3. Jedini razlog da te netko mrzi je, da želi biti baš takva, kakva si ti.
4. Tvoj osmijeh uljepša dan svakom, pa i ako te taj i ne voli baš previše.
5. Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego zaspeš.
6. Nekome značiš sve na svijetu.
7. Bez tebe netko možda ne može živjeti.
8. Na svoj način si posebna i jedinstvena.
9. Možda netko, za koga niti ne znaš, sanja o tebi.
10. Kad napraviš najveću pogrešku, iz nje se uvijek izvuče nešto dobrog.
11. Kad misliš, da se je svijet okrenuo protiv tebe, dobro promisli, možda si se ti okrenula protiv svijeta.
12. Kad misliš da nemaš mogućnosti postići ono što želiš, to vjerovatno nećeš ni postići, no vjeruj u sebe, i tvoje će se čudo desiti.
13. Uvijek zapamti samo komplimente koje primiš, sve loše stvari radije zaboravi.
14. Uvijek svakome reci što osjećaš prema njemu, a tako ćeš se i ti osjećati puno bolje.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, jednostavno mu reci da je on (ona) najbolji.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi...

Blog.hr
metAlKa
Sico
Deadsy
mia
twiggs
inluka
black pantera
fadeaway
mia metal
..::Girl::..
Željac dizajnichi

Šta slušam...

- Marilyn Manson
- Evergrey
- Disturbed
- KoRn
- Nirvana
- RHCP
- Guns n' roses
- The Doors
- HIM
- Franz Ferdinand
- Incubus
- Pink Floyd
- Placebo
- My chemical romance
- Nickelback
- Hawthorne heights
- Paramore
- 30 seconds to Mars
- Fall out boy
- Head Automatica
- Keane
- Taking back Sunday
- The Academy is...
- The All-American rejects

3 DOORS DOWN - HERE WITHOUT YOU

Donna's Music Codes



...za NJEGA...

A hundred days had made me older
since the last time that I've saw your pretty face

A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same

But all the miles had separate
They disappear now when I’m dreaming of your face

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

The miles just keep rollin
as the people either way to say hello
I've heard this life is overrated
but I hope that it gets better as we go

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

Everything I know,
and anywhere I go
it gets hard but it won’t take away my love
And when the last one falls,
when it’s all said and done
it get hard but it won’t take away my love

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...contact me...

MSN: Enea2105@hotmail.com
I
CQ: 371388709


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by I</p>

<!-- Cetvrti box kraj --></div>
<div style=

nedjelja, 29.10.2006.

...love healed me then killed me...

Image Hosted by ImageShack.us

Ponosna sam... ponosna sam na sebe... na svoje JA... uspjela sam ti se oduprijeti... više ne utječeš na mene...ne želim te više kraj sebe... ne zaslužuješ me... s tvojim odlaskom mi se vratio osmjeh na lice... oprostiti ću ti ali neću zaboraviti... nisi se smio tako ponašati prema meni... kao da sam neko obično smeće... kao da sam neka zadnja krpa na ovom svijetu koja te najmanje zaslužuje... više me ne održavaš na životu... sada su tu neke druge osobe... počela sam cijeniti male stvari koje ljudi čine za mene, a koje tebi nisu bile na pameti... i ja imam srce koje može voljeti i ti si ga imao, ali si ga izgubio... pustio si ga da sklizne s tvojih ruku kao mala kap u ocean... sada drži nečije tuđe srce i drži ga čvrsto da nitko više ne pati kao ja... moje srce sada drži netko drugi tko je osjećajniji i razumniji od tebe, netko tko me cijeni... moraš početi cijeniti i tuđe osjećaje a ne samo svoje... možda nikad nećeš biti svjestan što si izgubio, ali ja ti tu ne mogu pomoći...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.