< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga



alen i mimi na moru....


slika s rive....


mimi i ja....


valentina i alen...


ja s cigaretom...


brat i ja...na pagu...


tino s cigaretom...


ja u zadru kod bunara....








moj pesek beni...



moja sestrična tajana....


moj stari i ja u zadru kod bunara....


moja stara i ja u zadru kod bunara...




ovdje ću pisati o svome životu i sve što je vezano uz to....



IME-Mateja
PREZIME-nije važno
ŽIVIM-jedno malo mjesto pokraj varaždina....sračinec
ŠKOLA-oš sraćinec....mrzim ju
VOLIM-svoje društvo,zezati ljude,izlaziti,zabavljt se,svojeg peseka(jega obožavam),
jednu osobu,dobru mjuzu....
MRZIM-umišljene ljude,ljude koji se ulizuju,školu,preseratore....
LJUBAV-ah nebi komentirala,sretna veza sa bojanom......
NAJ FRENDICE-ana,lidač,ela,mala,maja,lea,
andreja,sara,tajana....
ah ima ih još,al to su one najbolje...
NAJ FRENDOVI-bojan,alen,valentino,luka,mimi,
marko,mario,papec,damir....
HOROSKOPSKI ZNAK-vodenjak(ana nemoj me više zajebavati oko toga)jasno???
NAJ JELO-pizza,sladoled i žvakača...
NAJ PIĆE-alkohol...
NAJ GLUMAC-johnny depp...jaj kak je slatki...
NAJ MUZIK-turbofolk....
MOJ MOTO-živi svake sekunde....

to je to kaj trebate znati o meni...ostalo budete saznali...thumbup





A-ana moja best friends,nekad malo luda al ok inače...
B-bolesti mrzim ih,al nekad su dobre nejdem u školu...
C-cd,bez njih nebi mogla...
Č-čarape,ne nosim jih...
Ć-ćiki....hahanebi komentirala...
D-damir...moj best friends...haha...
E-engleska,htjel bi ju posjetiti...
F-fizika,mrzim ju a učiteljicu još više...
G-godine,jako su važne u nekim stvarima...
H-haljina,nema šanse da ju obućem...
I-internet,,,neznam kaj bi ljudi bez njega...
J-johhy depp....naj ljepši ćovjek na svijetu...
K-kašnjenje to mi se uvijek događa...
L-luka,,,,papec....super dečko,,,,
LJ-ljubav....potrebna je u svijetu...
M-mateja,tako se zovem...
N-neno moj bivši dečko...
NJ-njoke,ah dobre su...
O-odbojka na pijesku,,,volim je...
P-pušenje....haha
R-reklame....ah kak to mene živcira...
S-srednja škola jedva čekam..
Š-škola...totalno ju mrzim....fuj...
T-teen,časopis koji čitam...
U-uvijek-sam nasmiješena...haha
V-votka....od tog smo svi bili pijani na maturalcu...
Z-zatvor nebi htjela ići...
Ž-želje imam ih puno...
ovo je moja mala abeceda...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



image hosting file hosted images

image hosting file



Pink & Red Your Killing Me Icons

Pink & Red Your Killing Me Icons



Fear Me Hate Me Love Me Icons

Fear Me Hate Me Love Me Icons



Fear Me Hate Me Love Me Icons

Fear Me Hate Me Love Me Icons



Girls Icons

Girls Icons



Girls Icons

Girls Icons



Girls Icons

Girls Icons



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



utorak, 17.07.2007.

glupi postić....

u ovom postu ću vam opisati malo svoj već sada jućerašnji dan....pa da krenam....ovako,,,,spavala sam i onda mi je došao bratić u sobu i sjeo mi se na krevet i zaderao se "ajde mateja buđenje" to vam je bilo negje oko 12 sati...onda sam se probudila i sredila i išla sam se bratićem rućati.... i kad sam se na ručala sam išla kod sestrične tajane,koju najviše volim...haha....do nje se ima kaj voziti sa biciklom 20 min,a ja sam krenula u 12.30 sati i došla sam u 13.30 sati,morete vi to vjerovati to je samo meni slično....kad sam došla tamo išle smo u neku krčmu po cigarete jer nismo imale kaj za pušiti... onda smo išle na igralište i sjele si na neku klupicu a tamo su bili Bojan(moj sada već dečko ipak sam njega odabrala), od njega brat Mrko i jedan njihov frend Mario....e a ti marko i mario su prokleti zlostavljači...bang lud .... kad smo si spušile smo išle doma kaj je tajana skuhala kavu stari i išle smo natrag na igarlište,kad smo došle tam su bili samo Marko i Mario jer je bojan otišel po pive u dućan....kad se on vratil malo nas je zajebaval jer smo imale minice a marko i mari su ga tukli,da nek nas prestane zajebavati... i tak smo bile tam do 17.00 sati.... i onda smo išle doma jer je marija zvala stara da nek dojde jer ga nekaj treba,i možda već za nekih 10 minuta smo natrag svi išli na igralište,al sam ja bila jedno vrijeme sama sa Bojanom,a za ove nemam pojma di su bili...onda smo se natrag mi dva vratili na kjlupice a njih nije bilo oni su bili tam di i mi i cijelo nas vrijeme gledali kaj smo radili...koji su to speci...haha...onda su mario i marko tajani i meni cijelo vrijeme digali minice da bi neš vidli,a bojan ih je tukao... a oni dva su imali pivo i mene su svu polijali sa cijelom pivom sva sam bila mokra i onda se još bojan zabušil u mene i ja sam opala na blato i om na mene tak da sam bila sva zmazana...onda smo si ja i bojan otišli sjesti na neko drvo koje je srušeno tam malo dalje od onih klupica di su ovi bili,i onda su došli i natrag su me zajebavali zdigali micicu i takve gluposti,dok nisam marko ugrizla i marija vritnula među noge e tek su onda prestali...onda smo natrag svi bili skupa na klupicama,i ovi dva(mislim marko i mario) su onda cijelo vrijeme zajebavali tajanu jer mene nisu htjeli jer ih je bilo strah.... a kad su ju prestali onda su zajebavali bojana i mene da budu i njega i mene skinuli ako se na zažvalimo tam pred njima kaj budu oni vidli...i onda se jesmo al su tak svakih 5 minuta govorili... e a kad smo se svi smirili onda je došla tam neka baba kaj živi preko igrališta i počela se na nas derati da kako smo neodgojeni,a ja samo joj rekla "vrag ti mater jebi,pa ti si neodgojena,koji kurac te briga kakvi smo mi i kaj nas opće gledaš"...onda se samo okrenula i otišla je.... e onda su i ovi dečki išli doma pa smo i Tajana i ja išle.... a to je negdje bilo oko 20.00 sati.... kad smo došle doma išle smo k većeri,i tada je došao moj stari i dao nam cigarete jer nismo imale kaj za pušiti,pa smo otišle na igralište,a tam ih je bilo sve puno... onda sam ja bojana zvala pa smo se razgovarali možda oko 20minuta i skoro sam si cijeli bon potrošila,ali hvala bogu nisam.... i išle smo se šetatiu oko 22.00 sati i srele smo jednog dečko (bolje rečeno tajaninog suseda) pa smo se sa njim razgovarale... i tak je mene stari zvao negdje oko 23.00 sati da idemo doma,pa smo išle i ja sam išla sa starim doma,a on se tam kartal mislim kad je još bil kod sestrične... ja sam došla onda doma i išla sam se tuširat i onda sam išla na internet,i još sam sada na internetu a sad je 2.00 sata u noći,i sad kad ovo napišem idem spavati... možda vam se čini da mi je današnji dan bila jako dosadan i glup,al vjeruj te nije bilo je baš super,ludo,zabavno...itd,kaj nebum sve nabrajala... mislim da sam sve napisala,nadam se.... ah idem sada jer mi se več spava....
pozdrav-Tajani,Bojanu,Markiju,Mariju...
i pusa svima njima,al najveća Bojanu...
ajd laku noć....
komentirajte,haha....



| Just Say SomeThiNg (20) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.