< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Malo o meni...

Pa... što reći...


Ime Ana Maria Prezime nije važno Rođena 9.11.1992.,
14 godina Živim u Sisku
Slušam rock, punk a ponekad i metal... Ne slušam narodnjake (naravno) ali što se tiče druge vrste glazbe... mogu ju slušati... Naj bendovi i pjevači Linkin Park, Green Day, Bullet For My Valentine, Evanesence, Slipknot, Avril Lavigne... ove ugl. najviše slušam... ali ih ima još (ne da mi se baš pisati, pa... drugi put)
Idem u Glazbenu školu već 4 godine... nije da pucam od veselja zbog toga... ali... glupo mi je sad odustajat...
Idem u 8. razred...
Jako volim životinje, a osobito pse... imam kućnog ljubimca, psa Darkyja... (moj tata ga zove Pero... lol rofl)





E-MAIL: klikni hir...
MSN:ana.maria.0911@hotmail.com

Linkići

enna:)

ywonne

glupe na kvadrat

nikolina (barbie's a slut)

...bilo vas je od 2.1.2007...
Free Site Counter
Free Site Counter











petak, 02.02.2007.

ajm sou sori... bat ic betr for mi...

Pa... evo... opet ja razmišljala... eh... i jako mi je žao... ali ovo će najvjerojatnije biti moj zadnji post... čini se glupo i kukavički što tak postupam... ali opet... zašto bi ulagala trud u nešto što zapravo nema smisla... nemam nikakvu posebnu potrebu za pisanjem i pisanje bloga neće rješit moje probleme... a i nije samo to... činjenica je da imam premalo slobodnog vremena... a to vas sve ionako ne zanima... znam...
Nije me dugo bilo... upravo zato jer nisam imala vremena... škola vamo... škola tamo... (sad ispadam neka velika štreberica, al ja stvarno kažem da nisam... jedino mi je stalo do budućnosti party greedy ) ...

zijev zijev zijev zijev zijev zijev (dosadno...)

Jedva sam i sad smogla vremena da nešto napišem...
Neću sad više nikom ići na blogove i komentirat (osim naravno mojim stvarnim frendicama... ali puno rjeđe nego prije)... ne bi samo htjela da ispadne da sam se umislila zato jer mi je par ljudi reklo da pišem dobre postove...

Još samo jedno VEEEELIKO HVALA na svim onim komentarima... jako mi je drago da sam... bez obzira što sam kratko vrijeme pisala blog... dobila toliko puno komentara (bar više od mojih očekivanja...)

Ja vas sve puno volim... i kiss

- 21:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.