ponedjeljak, 29.01.2007.

evo mene nakon dugog vremena, nemorate plakat, živa sam :P

no, no zafrkavam se. nisam dugo pisala nekakvi post jer stvarno nisam imala kaj pisati. neam niti sad, al aj dobro, bum nekaj probala. malo sam okolo gledala po drugim blogovima, više od 100, 200, 300 i da ne duljim komentara... e da je meni nekaj takvo. heh... no dobro, neću tugovati. ajooj, ne znam od kud da počnem... niš se posebno nije događalo v ovih tjedan dana, da, da... u četvrtak sam imala žutu minutu pod likovnim pa je i lijepo završilo... bilo mi je slabo i zemem si ja žvakaču koju sam, naravno, zaboravila baciti (kak i stalno)... no uglavno, cijela dva sata sam se spominala z Martinom i delala sam gluposti pod satom kaj je profa poludela i prozvala nas je pred ploču. ja si nisam mogla pomoći, sam sam se smijala cijelo vrijeme, ne znam kaj me primilo... počne ona ispitivati Martina, on nije imal blage i da mu lepo kolčinu. dojdem ja na red. pita ona mene nekakva pitanja ja sam nekaj malo znala, ne znam od kud i da mi 2 i pošalje me na mestu uz jedan lepi "marš!". ja si mislim: no, no, kaje baba jena... pms možda?!? no dobro. meni je to i dalje bilo sve smiješno, al nemam pojma zakaj. i pregledava ona drugi sat radove (imali smo blok sat). dojde do Martina preskoči ga, neamo pojma zakaj. dojde do mene i mene preskoči. e onda više nikaj nije bilo smešno, onda sam se rasrdila. i otišla sam do nje i pitala ju zakaj me nije prozvala da joj pokažem rad najuljudnijim glasom kojim sam mogla u tom trenutku. i onda je ona lepo skužila kak ja žvačem žvakaču i ponorela. počela se drti na me kak sam bezobrazna, ono, ovo, a meni se opče nije dalo braniti i objašnjavati. na kraju me opet sterala na mesto z "marš!". ma ko te fućka... dalje se niš posebno nije događalo pa da opišem situaciju koja je danas bila v razredu i koja mi je tak zdigla tlak kaj mi je došlo da ovog glupana z vjeronauka tak klopim kaj bi se iskal dve lete, konj jen. dakle, Gabrek (luđak) i Mihael na prvom satu su si sami morali zapisati kolce jer su delali sranja pod satom (ne znam kakva je to logika da si sami kolce upisuju). u glavnom Gabrek je pod odmorom počel Mihaela mlatiti, kao da je on kriv kaje dobil kolec. on je njega mlatil, a Mihael se plakal. mislim ko se ne bi rasplakal da ga neko počne tak mlatiti kak Gabrek. e onda smo mi morali intervenirati (Andy, Pero, i kaj ja zna ko se ne i ja). jedva smo ga odvlekli od Mihaela i onda je Gabrek opal na rit. a ja vam ne bi to se pripovedala da Gabrek nije opal na jadnoga Martina koji je ležal na podu (zakaj? neam blage...). uglavnom, Gabrek ima bar sto kila i on kak je opal na njega Martin nije znal za sebe. ali doslovno nije znal za sebe. probal se je zdiči pak se zrušil. e onda su ga probali otpelati v stručnu službu de bi ga sredili i to je išlo jako sporo jer im se sam rušil po putu. i onda ih je našel učitelj z vjeronauka i otpelal nutra. on se celo vrijeme sam deral na njih dvoje kaj su se mlatili, a za Martina ga opče nije bilo briga. halo?!? zemlja zove glupana z vjeronauka! dijete se tu ruši i kaj ja znam kaj se ne tebe opče to ne peha?!? daj, obesi se! još je na kraju došlo do toga da je Mihael za sve kriv, a jadnik nema ništ s tim. mislim stvarno, neki ljudi mi nikad ne budu bili jasni... budala! onda je počel objašnjavati njihovu situaciju... pa je govoril kak mi njih zovemo specijalci (zbog prilagođenog), a ja nikad nisam nikog čula da ih tak zove. pa je govoril da se niko nikad ne potrudi njima pomoći oko nečeg i kaj ja znam kaj se ne. daj se poslušaj!!! stalno se trudim nekaj im pomoći i Mihael tu i tam posluša, a Gabrek me sam tira od sebe. rekla sam mu to i onda se na mene bezveze počel derati. ma daj molim te... no dobro, neda mi se više nervirati. ne znam više kaj da napišem.

poZz...wave

- 21:07 -

Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

na poljima od snova ne pušta se korijenje...

O meni...

smijehJa sam...smijeh
...još samo jedna Magdalena u nizu...
...brineta... hell yeah...
...iskrena...
...spremna pomoći svima...
...spremna pokazati svima da sam super prijateljica, ali neki to očito ne zaslužuju...
...zaljubljena...
...luda...
...zabavna...
...pametna (valjda)...

Volim: cerek
svoju obitelj (narafno)naughty
palačinkenjami
slatkišenjami
alkoholheadbang
muzikuyes
rhcpsmokin
jednog dečkacerek
frendovethumbup
krevetzijev
Hrvatsku (nego kaj)hrvatska
svojeg pesekayes
zafrkancijurofl
i još puno tog...

Ne volim:namcor
par ljudinamcor
pohlepugreedy
svađublablaburninmad
kad me ljudi zovu Megi, Magi i sl.blabla
dosaduzijev
i ne znam više...

Malo pjesmica...

Red Hot Chilli Peppers - Snow (Hey Oh)

Come to decide that the things that I tried were in my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh, now listen what I say oh

When will I know that I really can't go
To the well once more - time to decide on.
Well it's killing me, when will I really see, all that I need to look inside.
Come to belive that I better not leave before I get my chance to ride,
Well it's killing me, what do I really need - all that I need to look inside.

Hey oh... listen what I say oh
Come back and hey oh, look at what I say oh

The more I see the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go;
Inbetween the cover of another perfect wonder and it's so white as snow,
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

Ho!
Went to descend to ammend for a friend of the channels that had broken down.
Now you bring it up, I'm gonna ring it up - just to hear you sing it out.
Step from the road to the sea to the sky, and I do belive what we rely on,
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh... listen what I say oh

The more I see, the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow.
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go
Inbetween the cover of another perfect wonder where it's so white as snow
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey hey yeah oh yeah, tell my love now.
Hey hey yeah oh yeah, tell my love now.

Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finaly divided by a word so undecided and there's nowhere to go.
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow...
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey oh yeah oh yeah... tell my love now
Hey yeah yeah... oh yeah.

Green Day - Wake Me Up When September Ends


Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my fathers come to pass
seven years has gone so fast
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when september ends

ring out the bells again
like we did when spring began
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
wake me up when september ends
wake me up when september ends
wake me up when september ends

Billy Talent - Fallen Leaves

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

I hitched a ride, until the coast
To leave behind, all of my ghosts
Searching for something, I couldn't find at home

Can't get no job, can you spare a dime?
Just one more hit, and I'll be fine
I swear to God, this'll be my one last time!

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown, or the streets will beat you down
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

When it gets dark, in Pigeon Park
Voice in my head, will soon be fed
By the vultures, that circle round the dead!

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown, or the streets will beat you down
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

I never once thought, I'd ever be caught!
Staring at sidewalks, hiding my track marks!
I left my best friends, or did they just leave me?

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown, or the streets will beat you down
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

Run away before you drown!
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown!
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground