dizajn by: MaLa CuRiCa DizAjn kostur by: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°oPiS MoG bLoGaChA°°

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic
Pošto imam njen dizz,stavit ću njen banner...sve curke(hhhh) koe
traže neki fancy dizz nek posjete Malu curicu...predobri dizzevi...


UPOZORENJE!
Ovako!Upozoravam sve anonimce da mi ne
komentiraju blog,ako nemaju što pametno reći!Ko mi bude srao po
blogu,taj će dobiti!Ima mnogo ljigavih anonimaca koji govore prazne
prijetnje,no ipak neka se suzdržaju i iskaljuju se na drugima!Mislim,
ne drugim blogerima,nego drugim people!


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr
Glasujte...he-he...mislim,onaj ko oće...naughtynaughty


Feed Me!

Adopted from Valenth
Klikajte na Gigu i hranite ga!!!
(Gigo se zvao moj zekić...=(...)

Image Hosted by ImageShack.us


Bla,bla,bla... je moj 4.blog,s tim da su svi ostali izbrisani.Najuspješniji mi je bio viki11,pa me se sad možda i sjećate(neki).Ah,to je to!sretan

LiNkAcHi.....:)
Imam ja tu linkova...ŠtRuuUuUuUK.....

°°o MeN!°°
-My nAmE Je ViKtOrIjA...
-pReZiMe wAm nE DaM...
-sAd Ću u 7.D RaZrEd...
-ŽiWiM U NaLiPšEm gRaDu,ZaDRu...hrvatska
-WoLiM:-ŽiWoTiNjE
-sErIjE ''mAlCoLm U SrEDiNi'' i ''DrAkE&jOsH''
-sWe sWoJe fReNdOvE
-sWe wRsTe pIsAmA oSiM nArOdNjAkA...belj
-oWe kUgLiCe gOrI °°°°
-dObRe pEoPlE KoJi Ne lAžU & Ne iZdAju...
-JeDnOg gLuMcA...cerek
-rUkOmEt...ŽiWiO!
-SwOg pOkOjNoGa ZeKu...=(
-cIcU I BoBiJa(MoJa mAčkA I PaS)
-sWoJu oBiTeLj I FrEnDoWe
-CrKvU U KoU IeM....=)
-NjOkE S GoRgOnZoLoM...

-nE WoLiM:-lJuDe kOjI MiSlE SaMo Na sEbE
-laŽlJiVcE...XP
-RaToWe,NeREdE i uBoJicE...
-dOsAdU...
-lJuDe kOjI PsUjU BogA...sRaMoTa...
-MaTkU...
-lJuDe kOi IsKoRiŠTaVaJu,OnA KaD Im
DoĐe nEkO Ko iM Je cOoL,oNa tE ŠuTnu
Ka sMeĆe...


Image Hosted by ImageShack.us

Ono što ja obožavam....NJOKE S GORGONZOLOM!


Custom Glitter Text




KaKaV VaM Je mOj bLoGaCh????
JaDaN...XD
aJ,ImA Tu nEcEg...
DoBaR Je...:)
ZaKoN!!!
  
pollcode.com free polls



...x...°°...MJUZA...°°...x...



























...x...°°...SLIKE...°°...x...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


HANDBALL CORNER

Image Hosted by ImageShack.us


Nije ovo DOBRO!Neeeeeeee...thumbupthumbup


A SAD MALO OSTALE...

Image Hosted by ImageShack.us


Horvat mi je isto super!!!Sitan,ali dinamitan!

Image Hosted by ImageShack.us


Evo i Alilovića!!!Al' je dobar golman...Nije važno ako primi gol!
Ionako je super!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Duvnjak je odličan!yesthumbupwink

Moran malo upotpunit ovaj box............

Image Hosted by ImageShack.us

Žuta je moja najdraža boja,a ovaj cvit je baš lipi...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






























































Kupanjac i zabava...:)

Bok,ljudi!Evo novog posta kod mene...Premda nisam skupila 50 ili preko 50
komova,nisam mogla izdržati...Kupila sam si luftić...Mislim,tako kažu Zagrepčani
i okolica,no ja sam se navikla otkad je moja rodica bila kod mene još prije 4
godine.Mislim,ona je iz Zagreba...deaddeadPa sam tako danas bila na kupanju
sa 2 naj prije i ako ovo čitaju,ispričavam se što sam se u jednom trenutku glupo
ponašala.Sve u svemu,bilo je super!Na luftiću smo se valjale,bacale se na njega,
prskali se,jeli sladoled...Ma,znate već!Oni koji su iz Dalmacije,znaju kako to ide.
Kada smo se vratile,bilo je glasovanje da jednu Ivanu primimo u društvo.
Shvatila sam da ju ponižava i vrijeđa što moramo glasati da li može biti u društvu.
Takve se osobe još više umaložava...Na kraju,mi smo je primili!I ona je sada
najsretnija osoba na svijetu.Jako mi je je žao,jer danima nije izlazila iz kuće,jer
se nitko nije htio družiti s njom...crycryNo,sada smo svi sretni!Sada se svi
slažemo i jako sam sretna zbog toga!thumbupthumbupKada mislim na zabavu,
to je kada se mi zezamo u dvorištu,razgovaramo i tako...Ako ovo bilo tko čita od
njih,puno pozdrava!Fala svima što ste mi komali!Nadam se da ću u ovom postu
imati više kommoooovaaaa...pjevapjevaA sada bi vam htjela pisati o jednoj
seriji što se prikazuje na programu Nickelodeon.Možda vas slika podsjeti..........

Image Hosted by ImageShack.us


Znači,na tom progrmu se prikazuje super serija Drake&Josh...Trnutno,dok
ovo pišem,na TV-u je.Serija je humoristična.Znači,Drake i Josh su koliko
sam shvatila,polubraća.(ipak je na engleskom)Imaju dosadnu polusestru
Megan koja im ide na živce.Drake svira električnu gitaru i ima neki svoj bend.
Josh radi u nekom kafiću ili fast food-u.Imaju vjerojatno,19 godina.Serija je,
jednostavno,SUPER!Evo slika...

Image Hosted by ImageShack.us

Evo,znači zvijezda...Prvi(ovaj veliki)je u stvarnost,Josh Peck,drugi je
Drake Bell i ženska je Nancy Sullivan.Glumila je u onom filmu ''Rock and
roll škola''.

Evo samo još jedna stvar...obećala sam najboljoj prijateljici Mari(ima blog
limun10.blog.hr) avatar na njenog idola Ivana Balića!Pa,sve što obećaš,
to trebaš i ispuniti.Pa,evo,Mare...

Image Hosted by ImageShack.us

To bi bilo sve...uff,ovaj post je vrlo velik...stoga,kommmajte mi!
Velika pusa!

myspace comments

myspace comments


Bokich!
















|srijeda, 30.07.2008. , 22:02|

| Komentari (33) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>