Originalan pisac nije onaj koji nikoga ne oponaša nego onaj kojega nitko ne može oponašati!!

utorak, 19.02.2008.

Evo i to ste dočekali.......

mahNapokon NOVI POST!!thumbup! wow! Evo već sam prije minut imala zakondead ideju šta da vam pišemnamcor, ali evo kao i puno toga isparilo jesmokin, nažalost nama malim sitnim ljudima sve što valja obično brzo isparsmokini, a ono najgore uvijek ostane,lud pa žalimo za tim, iako znamo da je to bio samo još jedan loš potez u životupuknucu...a jbg.headbang...baš smo jadnirolleyes ponekad mi ljudi...žalimo za nečim bezvrijednimparty, jadnim i beskorisnimzaliven, a ono vrijednocerek i korisno često zaboravimo i zanemarimo...mad
hm...sretan
Od zadnjeg posta neznamnono šta ima novo jer neznam uopće šta sam pisala u zadnjem postu..eek..ugl imali smo županijsko iz vjeronaukanaughty gdje smo mi bili domaćini, bili smo 3., thumbupthumbupthumbupthumbupjuhu!!!Sudinonici naše ekipe bili smo Sanja, Tina, Ana i ja....ma baš smo bili zakon..smijeh.pih....Duje nije bio zadovoljanno, al never mind..smokin.U školi je okyes, osim što sam danas dobila svog 1. keberarofl, i to iz geo, ma tko šljivi, predobro se osječam da bi žalila zbog nečeg što mi nikad više u životu neće trebati..fino.Sad smo prošli sat na hrvatskom (ali profke nije bilo), imali smo prof Rizmaul...čitali smo misli jedni drugima, pa su me proglasili vješticom, jer sam puno toga pogodila...kaže profka da otvorim privatni biznis, ma daj molim te!!! budale!lud
naravno to što sam par ljudi uspješno pročitala misli, nenono znači da vjerujem u te gluposti tj gatarebang, vještice, taroteburninmad, horoskopeheadbang i sl..vjerujem samo u NJEGAthumbup i to mi je sasvim dovoljno, neno volim kad GA se ocrnjuje iili govori da ne postoji kad znam da postoji, ali davno sam se prestala obazirat ili dati iživcirati zbog takvih nečijih komentara...ma ugl.zaliven
U šk je inače ok (osim geozaliven) tj u obe šk je ok, samo je u glazbenopjevaj malo napetije jer sad ima stvarno posla do iberaeek...joj tak me strahnut tog završnog ispita, osječam se koda smo već na faksu, ma never mind...rolleyes
Neznamrolleyes šta da vam više kažem osim malog savjeta: ne žali za prošlosti jer samo je budućnost pred nama!dead Time želim reći da ne mislite što je nekoć bilo i da ne žalite za propuštenim i često bezveznim stvarima (kao ja), ako i žališ, žali za vrijednim i lijepim stvarima....fino
a zasad pusa svim čitateljima,,,,kissmahwavekiss


pozzzzzzzzzmahmahmah

- 12:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • evo napravila sam blog za sve one koji čitaju ove gluparijeblabla, a i da mi nebi bilo dosadnozijev. Zato ljudi komentirajte i vrijeđajte, radite što želite boli me briga jer ionako je blog kreiran za vas.....pusa..vaša Tonkakissmah

Linkovi

nešto o meni..

  • ime...Antonia
    prezime....pa zar je važno?..
    živim u....Glini
    razred...2. opće gimnazije SŠ Glina i 1. pr. SGŠ Fran Lhotkazujo
    volim...glazbu, sport, svoj saxofon, obitelj, prijatelje, otok Brač i...somebody....
    ne volim.... geografiju, kad mi je dosadno, Osijek i.....ljude u Osijeku tj jednog ljudova...
    naj frendice...Paola, Duška, Ivana, Marija, Irena, Tina i Ruskaja...
    naj frendovi..Mucho i...ma ima ih....
    naj predmeti...biologija, kemija i glazbeni
    naj film...Skupljač kostiju, Rocky (svi dijelovi) i Harry Potter i odaja tajnimah..ugl ima ih...

Evo još nešto malo....pjesama i...gluposti..

  • Prljavo kazalište
    "Moj bijeli labude"cry

    I baš me briga tko te noćas vozi kući...briga me..
    I ako si i sretna ko što kažeš...mada znam da ležeš...
    sve to ubija me....bang
    I briga me što nisi mjesec, a ni sunce...briga me...blabla
    al nećešnomoći preko blatne kaljuže...čista stić do moje postelje...
    ...moj bijeli labude..cry

    Moj bijeli labude kad me jednom ne bude, sve će vode labude...cry
    ...da se razbistre.....eek

    Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude...sve će vode labude..cry
    ...da s razbistre....
    eek