Život bez problema nije život, ali problem je u tome što problema nema!

14.01.2007., nedjelja

kako glupi post...

gotovi su praznici...šmrc..šmrc....moram se dići rano ujutro i pomogućnosti ne zakasnit u školu...bit će zanimljivo...nut
upoznala sam danas hrpu ljudi, sa nekima otišla na kavu...party
ja sam zujala i uživala u peppersima, dok ih nisu pokvarile neke mutave cajke...bang koma, koma, jedva sam preživjela, a za kraj su pustili tajči...hehe...žnj...i opet su svi mislili da sam mlađa nego što jesam...pa zar izgledam ko neka klinkica?wink, a znam da da...smijeh
ne znam dali vjerujem u ljubav na prvi pogled...aliiiii, aliiiiiiiiiiiiii tako je slatki...ajme, presladak....idem ga sanjat...aah...


baj d vej....baš sam nekako happythumbup, ako koga zanima...moždarolleyes
- 23:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.