< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

opis ovog usranog bloga

ime :
josip

prezime :
nije bitno

rođen i živim u ZAGREBU

nadimak :
Belec

volim :
frendove, tae kwon do, život, jednu curu, dinamo...........

mrzim :
jugovicku, neke profesore, skolu...................

frendovi :
kos, buco čop, pačo,.......................

frendice :
lana, iskra, tena, laura..........................

best frend :
spex

best frendica :
DORA

slusam cajke a najblolje pjesme su mi ove :
luče moje, samo pijan mogu, tešanj..................................
eto to je to o meni ako neko ima primjedbi neka se javi






ovo je moja e-mail adresa:

josip.beligoj@gmail.com



a ovo je moj msn adresa :

belec_555@hotmail.com









Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images








Images for your blog codes

Images for your blog








Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images





Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images








image hosting file hosted images

image hosting file








linkici

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
SpeXpartydeadthumbuppartysmokinlud
dorathumbupsmijehroflnamcor
Grubyludnamcorpuknucublablazaliven
jesterthumbupmadwinkrofl
franethumbuproflrolleyeswink
paco macosmijehpartynjamiludhrvatskablablawinkrofl
Perkovsmijehpartycoolwinkyes



LJUBAVNI KALKULATOR OBAVEZNO











Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

evo me natrag..............

evo me natrag nisam dosta pisao, nisam imo o cemu i nisam znao kaj , a evo sada sam se u nedjelju vratio iz Austrije sa natjecanja bio sam trecu a jbg mogao sam biti i drugi ali nema beda spusio sam od spanjolca 4:3 ali fulao sam dva zicer ma nema veze

glavno da sam se zabavio bilo je super pogotovo u hotelu bili smo u sobi sinke, cigi, sova i ja bilo nam je prejebeno a pogotovo kada smo bili u kombiju svi smo se zajebavala sa trenerom ma trener igor je LEGENDA kako nas je vozio prejebeno prvu vecer kada smo dosli nismo mogli naci nikakvu pizzeriiu trazili smo jedno sat vremena i onda smo napokon nasli najeli se vratili u hotel i tamo se jos malo zajebavali cigi je cijelo vrijeme nes gunđao da hoce spavati a ja i sinke se zajebavali sinke, cigi i sova spusili su u prvom kolu i navecer kada smo dosli u hotel smo se zajebavali sa simunicem , jerenom i ovima pilo je prejebeno ali da ne duljim sve je dobro ispalio jedva cekam danas navecer idem na more i ostajem do nedjelje zaboraviti cu na skolu jedino kaj ce mi faliti to ce biti moji najbolji frendovi frendovi:DORA, PERKOV, SPEX, KIFLA,DORIS, ANA , NIKA ............ LEGENDE ali kada dojdem u zagreb opet cemo se zajebavati
i pisite komentare da ne presusim
pozzzzzzzzzzzzzzzz



06.06.2007. u 10:29 * 9 * print * # *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.