travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

opis ovog usranog bloga

ime :
josip

prezime :
nije bitno

rođen i živim u ZAGREBU

nadimak :
Belec

volim :
frendove, tae kwon do, život, jednu curu, dinamo...........

mrzim :
jugovicku, neke profesore, skolu...................

frendovi :
kos, buco čop, pačo,.......................

frendice :
lana, iskra, tena, laura..........................

best frend :
spex

best frendica :
DORA

slusam cajke a najblolje pjesme su mi ove :
luče moje, samo pijan mogu, tešanj..................................
eto to je to o meni ako neko ima primjedbi neka se javi






ovo je moja e-mail adresa:

josip.beligoj@gmail.com



a ovo je moj msn adresa :

belec_555@hotmail.com









Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images








Images for your blog codes

Images for your blog








Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images





Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images








image hosting file hosted images

image hosting file








linkici

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
SpeXpartydeadthumbuppartysmokinlud
dorathumbupsmijehroflnamcor
Grubyludnamcorpuknucublablazaliven
jesterthumbupmadwinkrofl
franethumbuproflrolleyeswink
paco macosmijehpartynjamiludhrvatskablablawinkrofl
Perkovsmijehpartycoolwinkyes



LJUBAVNI KALKULATOR OBAVEZNO











Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

...........

evo me opet pisem post

neeeee vec su skoro gotovi praznici i uskoro posinje skola kako mi se neda ici u skolu kada me profesori budu poceli zajebavti to najvise mrzim i glupe testove a sada cemo ih imati milijun

jedva cekam krizmu da se toga rijesim ali i da nesto dobijem

jedva cekam sutra imam natjecanje od ponedjaljka do srijede skinuo sam 4,5 kila u ponedjaljak sam imao 61,5 a u srijedu 57 smokinbangcool

a pistie komentare da ne presusim

by
burninmadheadbangmadblabla



13.04.2007. u 11:31 * 13 * print * # *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.